Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Lietuvos universitetų marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lietuvos universitetų marketingas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Įvadas. Marketingo kompleksas Lietuvos universitetų praktikoje. Paslaugos, kaip prekės vaidmuo valstybiniuose universitetuose. Kainos vaidmuo universitetų marketingui. Paskirstymo esmė teikiant aukštojo mokslo paslaugas. Rėmimo poveikis universiteto įvaizdžio gerinimui ir klientų pritraukimui. Marketingo aplinkos poveikis Lietuvos universitetams. Makroaplinkos įtaka aukštojo mokslo paslaugas teikiančioms organizacijoms. Mikroaplinkos veiksniai įtakojantys universitetų veiklą. Išvados. Priedai (6).

Ištrauka

Dauguma žmonių sutiks, kad išsilavinimas yra svarbus ir naudingas kiekvienam. Universitetas – tai aukštoji mokykla, kurioje vyrauja universitetinių pagrindinių studijų programos yra magistrantūra ir vykdomi moksliniai tyrimai. Tai organizacija, kuriai plėtoti marketingą yra svarbu. Taigi buvo pasirinkta darbo tema – Lietuvos universitetų marketingas.
Darbo objektas – marketingo pritaikymas Lietuvos universitetuose.
Darbo tikslas – išanalizuoti Lietuvos universitetų marketingą.
Darbo uždaviniai:
1. Surinkti literatūrą ir susisteminti duomenis.
2. Išanalizuoti pagrindinius marketingo komplekso elementus Lietuvos universitetų pavyzdžiu;
3. Apžvelgti universitetus įtakojančią marketingo aplinką.
Temos aktualumas – rašant šį darbą nagrinėjama, ar turi universitetai marketingą ir kaip marketingas yra traktuojamas universitetuose.
Problema – marketingo panaudojimas universitetų praktikoje.
Metodai – literatūros analizė. Surinkta įvairi literatūra iš knygų, straipsnių, mokslinių straipsnių, internete pateiktos medžiagos. Literatūra išanalizuota ir susisteminta.
Rašant šį darbą buvo atsiribota nuo nevalstybinių universitetų. Analizuojami universitetai yra valstybės finansuojamos organizacijos. Pavyzdžiai buvo imami iš šių valstybinių universitetų praktikos: Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija, Kauno medicinos universitetas, Kauno technologijos universitetas, Klaipėdos universitetas, Lietuvos kūno kultūros akademija, Lietuvos muzikos ir teatro akademija, Lietuvos veterinarijos akademija, Lietuvos žemės ūkio universitetas, Mykolo Riomerio universitetas, Šiaulių universitetas, Vilniaus dailės akademija, Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Vilniaus pedagoginis universitetas, Vilniaus universitetas, Vytauto Didžiojo universitetas.
Darbas susideda iš dviejų dalių: pirmoje dalyje išanalizuojama, kaip marketingo komplekso elementai atsispindi Lietuvos universitetų praktikoje. Antroje dalyje apžvelgiama, kaip marketingo aplinka įtakoja Lietuvos valstybinius universitetus. Kursinio projekto pabaigoje pateikiamos išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-12
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis42 puslapiai 
Literatūros šaltiniai62
Dydis1.11 MB
Autoriusvida
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos universitetu marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą