Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pozicionavimas (4)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pozicionavimas (4)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Remiantis moksline literatūra, straipsniais, statistika, internatinių puslapių medžiaga bei savo praktikos metu įgyta patirtimi patvirtinti arba paneigti darbe iškeltą hipotezę. Darbo uždaviniai: Sudaryti anketą, kuri padėtų atskleiti turizmo įmonės pasirinkimo kriterijus; Atskleisti faktorius, kurie trukdo sėkmingam pozicionavimui rinkoje Literatūros apžvalga. Komunikacijos proceso samprata. Komunikacijos procesas marketinge. Pozicionavimas. Įmonių pozicijos rinkoje. Pozicionavimo būdai. Pozicionavimo būdai pagal Al Ries ir Jack Trout. Pozicionavimo būdai pagal P. Kotlerį. Pozicionavimo būdai pagal Lewis'ą. Pozicionavimo būdai pagal M. Tris'į ir F.Virsem’ą. Pozicionavimo būdai pagal F. Crawford ir R. Mathews. Pozicionavimo ir brendinimo ryšys. Vardo galia. Inicialai ar pilnas vardas. Pozicionavimo rinkoje įvertinimo tyrimas. Tyrimo metodai ir priemonės. Anketos rezultatų analizė. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiandien rinka prisotinta įvairiausių prekių ir paslaugų, kurių kokybė be abejo skiriasi. Kiekvieną dieną sužinome apie naują konkurentą. Kiekvieną dieną rinka reikalauja keistis, pateikti naujoves, pateikti papildomų nuolaidų, pagerinti aptarnavimo kokybę, paįvairinti paslaugų asortimentą. Konkurencija turizmo rinkoje yra atkakli ir ji nuolat stiprėja. Todėl darosi vis sunkiau parinkti tinkamus sprendimus kuriant pelningiausią ir geriausiai įmonės poreikius tenkinančią pardavimų strategiją. Darosi vis sunkiau būti matomam informacijos perkrautoje visuomenėje. Šiandien net pats komunikacijos procesas arba informacijos perdavimas tampa problema. Kasmet informacijos siunciama vis daugiau, pasitelkus pačius įmantriausius ir moderniausius paskistymo būdus, bet gaunama vis mažiau. Todėl surasti savo poziciją rinkoje, įsitvirtinti joje padės ne vien rinkos ir klientų poreikių analizė, modernios technologijos, nauji produktai ar išplėtota klientų aptarnavimo infrastruktūra. Išskirtinumą rinkoje padės išsikovoti pozicionavimas. "Tai organizuota sistema langui žmogaus sąmonėje atrasti. Ji remiasi nuostata, kad informacijos perdavimas gali įvykti tik tinkamu laiku ir tinkamomis aplinkybėmis. " 6p. 35]. Tai gi pozicionavimas – tai strategija, kuri padeda sukurti pelningą poziciją potencialaus pirkėjo mintyse. Tai pozicijai kurti galima pasitelkti ir kitus informacijos perdavimo metodus. Pozicionavimo esmė ta, kad jis padeda jūsų pranešimui pasiekti potencialaus pirkėjo mintis perkrautame informacijos sraute. Jūsų žinutei perduoti galite pasirinkti būdą, kuris yra tinkamiasias esamai situacijai.
Darbo problema. Aštrėjanti konkurencija. Informacijos perdavimo priemonių gausa ir imantrumas tik dar labiau apsunkina komunikacijos procesą. Viena didesnių vadybos klaidų kai toks atsakingas darbas kaip pozicionavimo strategijos kurimas atitenka į netinkamas rankas. Pvz: kai šalies poziciją kurti imasi politikai, kai įmonės poziciją bando sukurti ambicingas vadovas, vietoj to, kad atiduoti šį sudėtingą kūrybos procesą profesionalams. Tik profesionalų pagalba galima pasiekti gerų rezultatų.
Darbo tikslas. Remiantis moksline literatūra, straipsniais, statistika, internatinių puslapių medžiaga bei savo praktikos metu įgyta patirtimi patvirtinti arba paneigti darbe iškeltą hipotezę.
Darbo uždaviniai:
1. Susipažinti su moksline literatūra ir atlikti išsamią šios literatūros analizę.
2. Sudaryti anketą, kuri padėtų atskleiti turizmo įmonės pasirinkimo kritirijus.
3. Susisteminti gautus duomenis.
4. Atskleisti faktorius, kurie trukdo sėkmingam pozicionavimui rinkoje.
5. Apibendrinti darbo rezultatus, bei pateikti praktinius pasiūlymus, leisiančius patobulinti įmonės pardavimo strategiją.
6. Pasiulyti pasirinktai (šiuo atveju "Kiveda") turizmo įmonei pozicionavimo strategiją.
Tyrimo objektas. Turizmo rinka ir šios rinkos elementai. Pasirinkta įmonė – kelionių organizatorius "Kiveda".
Hipotezė. Pozicionavimas – pelningiausia pardavimų strategija.
Darbo metodai. Siekdama šio darbo tikslo, naudojausi šiais metodais:
Mokslinės literatūros analizės bei lyginamosios analizės metodais.
Statistinių duomenų analizės metodu.
Anketinės apklausos, stebėjimo ir aprašomųjų – vertinamųjų tyrimų metodais.
Darbo struktūra. Norėdama kuo geriau atskleisti pasirinktą temą, taip pat sėkmingai įgyvendinti iškeltus tikslus ir uždavinius, analitinėje darbo dalyje apžvelgiau mokslinės literatūros šaltinius nagrinėjama tema, kad būtų pasiektas geresnis rezultatas rėmiausių kelių autorių nuomone pozicionavimo ir brendinimo klausimais. Tai padėjo geriau atlikti šios temos analizę. Bandysiu nagrynėti, remiantis pozicionavimo teorija šiuos turizmo sistemos elementus: turizmo objektą, turizmo vietovių išteklius, turizmo įmones. "Turizmo objektas – jis siūlo turistams organizavimo, svetingumo (apgyvendinimo ir maitinimo įmonių), transporto, informacijos bei kitas specifines paslaugas, kurios tenkina jų poreikius. Turizmo vietovių išteklius sudaro natūralūs gamtiniai ir kultūriniai ištekliai, taip pat socialiniai, ūkio bei valdymo paskirties objektai. Turizmo įmonės – tai kelionių organizavimo (turizmo bei kelionių agentūros), svetingumo ( apgyvendinimo ir maitinimo įmonės) bei kitas paslaugas turistams teikiančios įmonės." [7, p.9]
Tiriamojoje dalyje pateikiau anketos pavyzdį. Mano nuomone, jis padės atskleisti turizmo įmonės pasirinkimo kriterijus ir vartotojo apsisprendimą pirkti įtakojančius veiksnius. Mano nuomene, šios anketos rezultatai padėtų, patvirtinti arba paneigti darbe iškeltą hipotezę. Taip bus galima atsakyti į klausimą: "Kokia gi pardavimo strategija pelningiausisa?" Ir ar apskritai egzistuoja vienintelė pelningiausia strategija. Gal šiuolaikinė rinka priverčia mąstyti globaliai? Kai nebeužtenka orientuotis tik į vieną rinkos segmentą ir tuo pat metų tikėtis stulbinančių ir ilgalaikių pardavimų. Ir kaip būti matomam nedideliam kelionių organizatoriui tarp tokių riklių kaip "Novaturas", "TezTour", "VegaTuras".
Atsižvelgdama į analitinėje dalyje nagrinėjamus teorinius klausimus taip pat dabartinę turizmo rinkos situaciją Lietuvoje padariau tam tikras išvadas ir pateikiau pasiūlymus.
Naudotos literatūros ir šaltinių sąraše pateikiau naudotų šaltinių ir literatūros bibliografinius aprašus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis585.49 KB
AutoriusAlex
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasIrena Svetikienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pozicionavimas (4) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Irena Svetikienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą