Šperos.lt > Rinkodara > Pozicionavimas (4)

Pozicionavimas (4)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas. Remiantis moksline literatūra, straipsniais, statistika, internatinių puslapių medžiaga bei savo praktikos metu įgyta patirtimi patvirtinti arba paneigti darbe iškeltą hipotezę. Darbo uždaviniai: Sudaryti anketą, kuri padėtų atskleiti turizmo įmonės pasirinkimo kriterijus; Atskleisti faktorius, kurie trukdo sėkmingam pozicionavimui rinkoje Literatūros apžvalga. Komunikacijos proceso samprata. Komunikacijos procesas marketinge. Pozicionavimas. Įmonių pozicijos rinkoje. Pozicionavimo būdai. Pozicionavimo būdai pagal Al Ries ir Jack Trout. Pozicionavimo būdai pagal P. Kotlerį. Pozicionavimo būdai pagal Lewis'ą. Pozicionavimo būdai pagal M. Tris'į ir F.Virsem’ą. Pozicionavimo būdai pagal F. Crawford ir R. Mathews. Pozicionavimo ir brendinimo ryšys. Vardo galia. Inicialai ar pilnas vardas. Pozicionavimo rinkoje įvertinimo tyrimas. Tyrimo metodai ir priemonės. Anketos rezultatų analizė. Išvados ir siūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

33 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 585.49 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą