Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Šalies įvaizdis ir prekės ženklo žinomumas globalios konkurencijos sąlygomis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šalies įvaizdis ir prekės ženklo žinomumas globalios konkurencijos sąlygomis

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Prekės ženklo samprata. Prekės ženklo apibrėžimas, esmė. Prekės ženklo žinomumas. Kompanijos įvaizdžio svarba globalioje rinkoje. Šalies kilmė ir su ja siejami prekės ženklai. Šalies kilmės ir prekės ženklo sąsaja. Šalies įvaizdžio ir prekės ženklo žinomumo pavyzdžiai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-23
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai12
Dydis33.34 KB
AutoriusAkvilė
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO REFERATAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą