Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komunikacijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komunikacijos

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

1. Išanalizuoti bent 5 autorių apibrėžimus apie integruotas marketingo komunikacijas. Argumentuotai pateikti apibendrinantį apibrėžimą. Integruotų marketingo komunikacijų apibrėžimai pagal L. Bagdonienę ir kt., Ph. Kotler ir kt., A. Pajuodį, V. Pranulį ir kt., R. Virvilaitę. Išanalizuoti ir pateikti schematiškai bent 3 – 4 autorių skirtingus požiūrius į (integruotų) marketingo komunikacijų kompleksą. Pateikti apibendrinančią schemą ir apibrėžti sudėtines jos dalis. L. Bagdonienės ir kt., Ph. Kotler ir kt., A. Pajuodžio, V. Pranulio ir kt. nuomones apie (integruotų) marketingo komunikacijų kompleksą. Išanalizuoti integruoto marketingo komunikacijų komplekso kiekvieno elemento priemones (pagal pateikta apibendrinant komplekso modelį) 2-jų autorių, pateikti schemą. 3-4 autorių (integruotų) marketingo komunikacijų modelius, argumentuoti pateikti schematiškai, apibendrinti IMK modelį.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-27
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis39.53 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGrundey
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2darbai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Grundey
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą