Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>The role of online marketing on the future
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

The role of online marketing on the future

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Darbas anglų kalba. Internetinė rinkodara. Introduction. Online marketing channels. Segments of e-commerce. The online consumer. The benefits of online marketing. How to Create an e-Mail Marketing Campaign. Creating an electronic online presence. Advertising on Internet. Public policy and ethical issues in direct marketing. Irritation, unfairness, deception and fraud. Invasion of privacy. Conclusion. Definitions.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-28
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
KalbaAnglų kalba
Dydis28.38 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų14 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasŽivilė Kemeklienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word KAUNO TECHNOLOGIJOS UNIVERSITETAS(taisytas) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Živilė Kemeklienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą