Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Reklamos plano turinys. Reklamos planas. Reklaminė kampanija ir jo planavimas. Reklamos kampanijos planavimas. Firmos įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio samprata. Firmos stiliaus esmė, elementai. Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį tyrimų analizė. Respondentų lyginamoji anketinė analizė. Išvados ir rekomendacijos.

Ištrauka

Darbo objektas yra reklamos planas ir firmos įvaizdis.

Tikslas: išanalizuoti reklamos plano turinį ir taip pat svarbiausius elementus, kuriant firmos įvaizdį.

Uždaviniai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Išanalizuoti reklamos planą teoriniu aspektu.
3. Išanalizuoti firmos įvaizdį teoriniu aspektu.
4. Atlikti lyginamąją tyrimo analizę.


Reklamos planas – tai reklamos kampanijų, numatomų įvykdyti pertam tikrą laikotarpį, visuma (Čereška B., 2004, p.265).
Reklamos plano pagrindą sudaro bendroji marketingo programa. Jis yra ruošiamas remiantis konkrečios situacijos, kurioje yra reklamos užsakovas, analize. Ši analizė yra pavaizduota 1 paveiksle.


Ši analizė būtina visų lygių planavimui ir adekvatiems sprendimams priimti. Taip pat gali būti paruošiami keli reklamos plano variantai:
skirtingais reklamos tikslais,
strategijomis,
reklamos skleidimo priemonėmis,
išlaidų dydžiu ir kt.
Visa tai planavimo metu įvertinama ir priimamas galutinis sprendimas (Čereška B., 2004, p.265).
Čereška išskiria reklamos planą trijų lygių:
1) visos įmonės metinis reklamos planas;
2) atskiros reklaminės kampanijos planas;
3) individuali strategija kiekvienai reklamai, neįtrauktai į reklaminę kampaniją (Čereška B.,
2004, p.265-266).
Čereška teigia, kad reklamos planas ir reklaminės kampanijos planas yra panašūs netik sudėtimi bet ir struktūra.
Iš anksto ruošiamo plano pranašumai:
pakanka laiko gerai ir apgalvotai paruošti reklamos strategiją ir taktiką;
galima parduoti bandomąją prekių ar paslaugų partiją ir išsiaiškinti pirkėjo palankumą. Jeigu
gyventojų reakcija nepalanki, yra laiko pakeisti ne tik reklamos, bet ir prekių gamybos arba pirkimo planus ir išvengti didelių nuostolių;
leidžia greičiau laikytis proporcingumo principo ir tiksliau paskirstyti reklamos lėšas
atskiriems įmonės padaliniams arba atskiroms prekių grupėms;
sudaro galimybę supažindinti visus darbuotojus su planuojamais svarbiausiais įvykiais
įmonėje;
galima geriau išnagrinėti ankstesnių metų patyrimą ir, jeigu iš esmės nepasikeitė darbo
sąlygos, teigiamą patirtį panaudoti planiniam laikotarpiui. Tai leidžia su mažesnėmis darbo sąnaudomis organizuoti reklamą ;
padeda išvengti nepavykusių reklamos kampanijos klaidų ir nuostolių;
galima sukaupti kuo platesnę informaciją apie konkurentų reklamos politiką, įvertinti jų
nevykusius veiksmus ir kūrybiškai panaudoti teigiamus dalykus kampaniją (Čereška B.,
2004, p.266) .
Taip pat Čereška išskiria tris strategijas, kurios turi būti reklamos plane:
auditorijos aprėpimas (kokius segmentus nori aprėpti?);
reklaminė žinutė (pranešimas) (ką nori jiems pasakyti?);
reklamos skleidimo priemonėmis (kada ir kur su jomis kontaktuoti?) kampaniją (Čereška
B.,2004, p.266-267). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-28
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis203.96 KB
AutoriusDaimante
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos ivaizdi [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą