Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso analizė: UAB "Marijampolės pieno konservai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso analizė: UAB "Marijampolės pieno konservai"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Įmonės charakteristika. Prekė. Prekės ženklas, vardas ir pakuotė. Kaina. Kainodaros tikslai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Nuolaidos. Paskirstymas. Veiksniai įtakojantys paskirstymo kanalo parinkimą. Paskirstymo būdas. Paskirstymo strategijos. Rėmimas. Reklama. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-04
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis24.53 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasI. Indrašienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word MRKETINGO GALUTINIS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 14 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • I. Indrašienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą