Prekinio ženklo vertėĮvadas. Prekinio ženklo vertė. Prekių ženklo sąvokos, analizė (brandas, ženklas). Prekinio ženklo formavimasis istorinė retrospektyva. Prekinio ženklo funkcijų apibendrinimas. Prekinio ženklo vertės apskaičiavimo metodika. Sudėtinio finansinio ir vartotojo elgsenos vertinimo metodas. Prekių ženklo potencialios vertės nustatymo metodas. BBDO metodas "Brand equity evaluation system (BEES)". Kaip valdyti prekių ženklą ir auginti jo vertę. Pasaulio prekių ženklai, kainuojantys milijardus dolerių. Prekės ženklo galia. Sėkmingi prekiniai ženklai. Vertingiausi prekių ženklai užsienyje. Geriausi lietuviški BRAND‘AI. Lietuviškų prekinių ženklų vertė ir jų reitingai. Kova dėl prekinio ženklo. Išvados. Priedai (1). Tyrimo problema.
Vykstant globalizacijos procesui, plečiantis prekių ir paslaugų rinkai, prekių ženklas tampa vis svarbesniu komerciniu veiksniu, padedančiu sėkmingai konkuruoti. Vystosi naujoji ekonomika ir jos procesai, todėl atsiranda būtinybė išsiskirti informacijos ir prekių pasiūlos jūroje. Su šia būtinybe susiduria visos šiuolaikinės kompanijos: juk kokybė už prieinamą kainą šiandien yra tik mokestis už įėjimą į kiekvienos prekių ir paslaugos rinką. Prekių ženklai suteikia tokį išskirtinumą, nes atsižvelgiant į prekių ženklo strategiją optimizuojami visi verslo aktyvai ir kompetencijos. Globalizacija negaili silpnųjų. Išlikti šiame amžiuje gerokai sudėtingiau, todėl kova dėl būvio vyksta ne tik rūšies paplitimo ribose. Kovos laukas visas pasaulis. Svarbiausias rinkodaros tikslas – maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius, taikant rinkodaros priemones sukurti vartotojui tokias sąlygas, kad jis įsgyjęs prekę, panorėtų jos dar daugelį kartų. Tai yra labai sudėtingas uždavinys. Šio uždavinio sprendimą palengvina solidus ir tvirtas prekės ženklo (brand`o) įvaizdis ir vertė. Net patys kokybiškiausi gaminiai ar paslaugos yra pasmerkti užmarščiai, jeigu jie neįsitvirtins vartotojo sąmonėje. Stiprus ir konkurencingas prekių ženklas – tiesus kelias į sėkmę verslo pasaulyje. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai pasirinkimo galimybė neribota, o pagrindine problema tampa ne pagaminti prekes, o jas parduoti, prekių ženklo žinomumo svarba. Viena iš sudėtinių marketingo politikos instrumentu dalis yra prekės ženklas. Prekės ženklas – tarsi raktas vartotojo sąmonėje į to žymens sukurtą įvaizdį. Naudojant prekės ženklą kaip komunikavimo priemonę, visiškai neperduodamos visos svarbios, bet labai plačios informacijos klientui, o įteikiamas tik pats raktas, kuris vartotojo sąmonėje žadina to prekės ženklo sukurtą įvaizdį. Tačiau šiuo atveju nemažai laiko bei lėšų reikia investuoti būtent į to įvaizdžio ir žinomumo sukūrimą, informacijos "įkrovimą" į vartotojų sąmonę. Tai yra ilgalaikė strategija. Tyrimo tikslas.
Šio darbo tikslas yra apžvelgti, susisteminti, išdėstyti ir apibendrinti pagrindinius prekinio ženklo istorijos ir raidos etapus, įvertinant ir pateikiant svarbiausias prekinio ženklo faktorius, kurie įtakoja kompanijų veiklą, pardavimus sėkmingą klestėjimą ir iš to kylančias kai kurias problemas bei pasekmes kuriant, vertinant ir naudojant prekės ženklą.
Tyrimo uždaviniai.
• Apžvelgti prekinio ženklo atsiradimo būtinumą. • Įvertinti ir apibūdinti žinomiausių prekinių ženklų vertę. • Išanalizuoti prekinio ženklo vertės nustatymo metodiką. • Ištirti ir išanalizuoti prekinių ženklų sėkmės priežastis. • Apžvelgti geriausius lietuviškus prekės ženklus.
Tyrimo objektas.
Pasaulinių korporacijų ir organizacijų žymiausi brand‘ai, lietuviškų įmonių sėkmingiausi prekių ženklai. ... Autorius | Moksliene |
---|
Viso autoriaus darbų | 4 darbai |
---|
Metai | 2006 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Failo pavadinimas | Prekinio zenklo verte [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |