Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: UAB "Akva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: UAB "Akva"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės "Akva" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės "Akva" prekių kūrimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms gali būti siūloma nauja prekė. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų generavimo šaltiniai : išoriniai, vidiniai. Idėjų generavimo metodų parinkimas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas. Išvados.

Ištrauka

Įmonė vadinasi "Akva", kuri gamina maisto produktus (pieno). Apžvelgsime trumpai įmonės situaciją rinkoje ir vidines galimybes. Trumpai panagrinėsime įmonės konkurentus.
Nuspresime kokį gaminį gaminsim. Ir šiuos prekės kūrimo tikslą išskirsime. Formuojant naujų prekių kūrimo strategiją, svarbu nustatyti ir atskirų naujų prekių kategorijų svarbą, siekiant užsibrėžtų tikslų. Šios įmonės pasirinkimas, būti naujos prekės pasekėja.Naujos prekės kūrimo strategiją nustatysime.
Idėjų generavimas. Aptarsime vidinius ir išorinius šaltinius. Idėjų generavimas apima besitęsiančių prekių idėjų, kurios atitinka rinkos poreikius bei organizacijos tikslus, paieška.Pasirenkam metodą ir sugeneruosime virš 10 idėjų.
Idėjų atrankos kriterijus išskiriame. Iš gautų rezultatų išrenkamė patį didžiausią.
Koncepcija turi atskleist prekės privalumus ir tai, kokią naudą ji gali teikti vartotojui. Vartotojai apie naujas prekes kartais žino mažiau nei gamintojai norėtų. Nauja prekė gali teikti privalumų, kurių vartotojai nepripažins naujais. Todėl, pristatant prekę vartotojui, dažnai tenka pateikti informaciją apie konkurentų prekes.
Atrinktų idėjų komercinės analzės etape bandoma atsakyti į klausimą, ar galima naują prekę parduoti pelningai. Atmetame tas koncepcijas , kurios neužtikrina prognozuojamas pardavimo apimties ir pelno.
Sukurta prekė yra paruošta išbandyti. Prekė bandoma, atliekant eksperimentą,o ekspermentas atliekamas teksto forma. Todėl prekės išbandymo procesas vadinamas prekės testavimu .
Prekės testavimas- paskutinė galimybė sumažinti rizika.
Pasirenkama tinkamumo vartotojui testas, kadangi šio testo metu galime sužinoti vartojų nuomonę apie prekę. Bus pakviesti vartotojai į labaratoriją. Kad jie paragautų ir pasakytų savo nuomonę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis345.08 KB
Autoriusakvile
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketinginiai nauju prekiu kurimo proceso sprendimai UAB Akva [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą