Šperos.lt > Rinkodara > Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą

Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Santykių marketingas. Santykių marketingo svarbos didėjimas. Santykių marketingo charakteristikos. Besikeičianti komunikacijos aplinka. Kodėl reikalinga integruotoji marketingo komunikacija. Integruotos marketingo komunikacijos procesas. Efektyvios komunikacijos kūrimas. Tikslinės auditorijos nustatymas. Komunikacijos tikslų apibrėžimas. Reklamos pranešimo kūrimas. Žiniasklaidos parinkimas. Grįžtamojo ryšio duomenų rinkimas. Integruotos marketingo komunikacijos priemonės. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 118.18 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą