Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingą

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Santykių marketingas. Santykių marketingo svarbos didėjimas. Santykių marketingo charakteristikos. Besikeičianti komunikacijos aplinka. Kodėl reikalinga integruotoji marketingo komunikacija. Integruotos marketingo komunikacijos procesas. Efektyvios komunikacijos kūrimas. Tikslinės auditorijos nustatymas. Komunikacijos tikslų apibrėžimas. Reklamos pranešimo kūrimas. Žiniasklaidos parinkimas. Grįžtamojo ryšio duomenų rinkimas. Integruotos marketingo komunikacijos priemonės. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-19
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai11
Dydis118.18 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word NMK_ referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2008-05-19 IP: 193.219.71.112
    Anonimas sako

    Dėstytojai čia taip pat lankosi :)

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą