Šperos.lt > Rinkodara > Mikro ir makroaplinkos įtaka rinkodaros sprendimams: UAB "Maxima"

Mikro ir makroaplinkos įtaka rinkodaros sprendimams: UAB "Maxima"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Apie "Maxima". UAB "Maxima" mikroaplinkos analizė. Tiekėjai. Vartotojai. Konkurentai. UAB "Maxima" makroaplinkos analizė. Politinė – teisinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Ekonominė aplinka. Numatomos kainos. Rėmimo veiksmai. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 46.1 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą