Tiesioginis marketingasĮžanga. Tiesioginis marketingas. Telemarketingas. Tiesioginis paštas. Specialios tiesioginio marketingo panaudojimo sritys. Tinklinis marketingas (multi level marketing). Asmeninis pardavimas. Asmeninio bendravimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Asmeninio pardavimo etapai. Prekybos agentų darbo užmokestis ir skatinimas. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų UAB "ERGO Lietuva", UAB "HANZA–LTB", UAB "Busturas", "Lietuvos AIDS centras" veikloje, lyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "HANZA-LTB" veikloje analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" ir UAB "HANSA-LTB" veiklose, palyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "Busturas" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" ir UAB "Busturas" veiklose, palyginamoji analizė Išvados. Praeitame amžiuje R. L. Stiversonas yra pastebėjęs, kad "kiekvienas gyvena kažką parduodamas". šiuo metu tai paneigti yra labai sunku, nes su pardavėjais tenka susidurti beveik visur: tiek komercinėse, tiek ir nekomercinėse organizacijose. Bet koks užsiėmimas, į kuri įeina kontaktas su vartotoju, turi tiesioginio marketingo elementų. Tiesioginis marketingas apima betarpišką bendravimą tarp pirkėjo ir pardavėjo, dažnai "veidas į veidą", įtakojant asmens ar grupės sprendimus. Išsiplėtojus IT industrijai, komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais gali vykti paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
Marketingas – tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui. Kitaip tariant, tai procesas padedantis siekti organizacijos tikslų. Tiesioginis marketingas – tai komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją. Tiesioginio marketingo tikslas – nutiesti tiltą tarp jūsų kompanijos ir vartotojų. Tiesioginis marketingas labai susijęs su įmonės reklama, įmonės įvaizdžio formavimu. Tiesioginis marketingas atsiranda tada, kai kreipiamąsi į organizaciją, tai yra atsiranda grįžtamasis ryšys, vyksta komunikacija tarp jų. Tiesioginis marketingas apima: katalogai; siuntiniai paštu; telemarketingas; elektroninis paštas; asmeninis bendravimas. ... Autorius | Renata |
---|
Viso autoriaus darbų | 8 darbai |
---|
Metai | 2006 m |
---|
Klasė/kursas | 4 |
---|
Švietimo institucija | Šiaulių Universitetas |
---|
Fakultetas | Socialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Tiesioginis marketingas [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |