Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tiesioginis marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tiesioginis marketingas

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950
Aprašymas

Įžanga. Tiesioginis marketingas. Telemarketingas. Tiesioginis paštas. Specialios tiesioginio marketingo panaudojimo sritys. Tinklinis marketingas (multi level marketing). Asmeninis pardavimas. Asmeninio bendravimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Asmeninio pardavimo etapai. Prekybos agentų darbo užmokestis ir skatinimas. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų UAB "ERGO Lietuva", UAB "HANZA–LTB", UAB "Busturas", "Lietuvos AIDS centras" veikloje, lyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "HANZA-LTB" veikloje analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" ir UAB "HANSA-LTB" veiklose, palyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "Busturas" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" ir UAB "Busturas" veiklose, palyginamoji analizė Išvados.

Ištrauka

Praeitame amžiuje R. L. Stiversonas yra pastebėjęs, kad "kiekvienas gyvena kažką parduodamas". šiuo metu tai paneigti yra labai sunku, nes su pardavėjais tenka susidurti beveik visur: tiek komercinėse, tiek ir nekomercinėse organizacijose. Bet koks užsiėmimas, į kuri įeina kontaktas su vartotoju, turi tiesioginio marketingo elementų.
Tiesioginis marketingas apima betarpišką bendravimą tarp pirkėjo ir pardavėjo, dažnai "veidas į veidą", įtakojant asmens ar grupės sprendimus. Išsiplėtojus IT industrijai, komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais gali vykti paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.

Marketingas – tai verslo veikla, nukreipianti prekių ar paslaugų srautą vartotojui ar naudotojui. Kitaip tariant, tai procesas padedantis siekti organizacijos tikslų.
Tiesioginis marketingas – tai komunikavimas su esamais arba potencialiais klientais paštu, telefonu, internetu, ar kitomis neasmeninėmis priemonėmis siekiant sukelti jų reakciją.
Tiesioginio marketingo tikslas – nutiesti tiltą tarp jūsų kompanijos ir vartotojų.
Tiesioginis marketingas labai susijęs su įmonės reklama, įmonės įvaizdžio formavimu.
Tiesioginis marketingas atsiranda tada, kai kreipiamąsi į organizaciją, tai yra atsiranda grįžtamasis ryšys, vyksta komunikacija tarp jų.
Tiesioginis marketingas apima:
katalogai;
siuntiniai paštu;
telemarketingas;
elektroninis paštas;
asmeninis bendravimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis44 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis104.98 KB
AutoriusRenata
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tiesioginis marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą