Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planavimas ir valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planavimas ir valdymas

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Marketingo planavimas. Strateginis ir taktinis marketingo planavimas. Marketingo valdymas. Marketingo valdymo sprendimai. Marketingo padalinys įmonėje. Praktinė dalis: UAB "Dzūtra". Santrauka. Marketingo apžvalga. Perspektyvų analizė. Tikslai. Marketingo strategija. Marketingo veiksmų programa. Pelno ir nuostolių prognozė. Kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskirtinos marketingui. Įmonės kuria ir tobulina prekes, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačias arba per partnerius. Be to, dedamos pastangos vartotojų poreikiams ištirti, ryšiams su jais per reklamą ar kitais būdais užmegzti ir palaikyti. Visus šiuos veiksmus galima atlikti atsitiktinai arba planingai. Pirmuoju atveju kiekvienas darbas gali būti atliekamas pakankamai profesionaliai, tačiau nebūtinai yra suderinamas su kitais įmonės veiklos aspektais. Antruoju atveju marketingo veiksmai apgalvotai derinami tiek tarpusavyje, tiek su visa kita įmonės veikla. Todėl galima sakyti, kad įmonės veiklos planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą ir taip pasiekti geresnį bendrą rezultatą. Todėl didelės ir turtingos įmonės gali suplanuoti ir vykdyti didelio masto veiksmus, kurie neprieinami mažesnėms įmonėms. Tačiau vis dėlto ir didžiosių įmonių galimybės yra ribotos, šios ribos yra susijusios su materialiniais, finansiniais, žmonių ir kitais ištekliais. Kaip tik planavimo proceso metu stengiamasi kuo geriau tuos išteklius paskirstyti. Išteklių paskirstymas yra dvejopas:
1. paskirstymas tarp veiklos rūšių
2. išdėstymas laike
Šių planavimo reikalavimų patartina laikytis, nes kartais dėl jų nepaisymo nukenčia pačios įmonės ir būten tos kurios sparčiai ir sėkmingai plėtoja savo verslą, nes tokios įmonės turi aprėpti daugiau dar neišbandytų veiksmų ir neįvykdytų sričių, todėl joms labai svarbu tinkamai prognozuoti būsimus pokyčius ir atitinkamai planuoti savo veiklą.
Kai įmonė planavimo metu bando aprėpti ilgą laikotarpį ir numatyti ilgalaikius tikslus, tai vadinama strateginiu planavimu.
Strateginis planavimas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, strateginis marketingo planavimas remiasi fundamentalių priemonių planavimu įmonės tikslams pasiekti, numatant, kaip įeiti į rinkas ir naudoti marketingo programas kurios atitiktų iškeltus tikslus.
Strateginio lygio klausimus sprendžia aukščiausio įmonės valdymo grandys, taip pat dažnai dalyvauja ir įmonės savininkų atstovai ar speciai tokiems klausimams spręsti sudaryti valdymo organai.
Strateginis planas yra sudaromas ne mažiau kaip 3 - 5 metams, tačiau jame neįmanoma smulkiai numatyti visų dalių, tam yra skirtas taktinis planavimas.
Taktinis planavimas - tai trumpalaikių įmonės tikslų ir būdų jiems pasiekti numatymas, tam tikros strateginio plano atkarpos detalizavimas.
Taktinis planavimas nuo strateginio skiriasi tuo, kad yra:
1. skirtas strateginiam planui konkretizuoti ir atskleisti praktinius jo įgyvendinimo būdus
2. apima trumpesnį laikotarpį negu strateginis
3. atliekamas žemesnės valdymo grandies specialistų.
Pagrindinis planavimo, kaip ie kiekvienos valdymo veiklos elementas, yra sprendimų priėmimas. Marketingo planavimas susideda iš daugelio sprendimų, priimamų šiandien, tačiau susijusių su būsimais tikėtinais arba galimais įvykiais. Planavimas neapima sprendimų, kurie bus padaryti ateityje, greičiau jis yra susijęs su ateitimi per šios dienos sprendimus.
Pirmiausia turi būti parengti strateginiai marketingo sprendimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis26.41 KB
AutoriusStela
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasStadulienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planavimas ir valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Stadulienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą