Įvadas. Kultūros samprata. Kultūros įtaka vartotojų elgsenai. Marketingo kultūros elementas – parduotuvės įrengimas. Parduotuvės įrengimo reikšmė. Parduotuvės patalpų įrengimo sprendimai. Parduotuvės išplanavimas. Parduotuvės interjeras. Parduotuvės išorinė aplinka. Tinkama aptarnaujančio personalo išvaizda. Prekių identifikavimo samprata, pakuotės reikšmė. Prekės ženklas. Išvados.
Reklamos ir marketingo žurnalai rašo apie tai, kaip pasiekti ir pažaboti vartotoją. Kaip įlįsti į vartotojo kailį, jį suprasti, užburti, apgauti, sukelti poreikį, atpratinti. Žodžiu, tai jau net ne mokslas, o tikėjimas, gal net juodoji magija. Tačiau užteks burtų. Visi atsakymai yra kultūroje.
Taigi, kultūra yra procesas. Akivaizdu, kad jeigu pardavėjai priklauso tai pačiai kultūrai, bus išvengta nesusikalbėjimo. Tarkime, tiems patiems graikams užtektų pasakyti, kad išradote televizorių, papasakoti apie jo pranašumus, ir kiekvienas jų būtų atidavęs savo žmoną už tiesioginę olimpiados transliaciją. Šiais laikais, kai "viskas" jau išrasta, vien pasakojimo nebeužtenka.
Prieš daugelį amžių žmonės pažinojo savo genties ar šalies nesudėtingą kultūrą, žinojo papročius ir turėjo nusistovėjusią tvarką, kuri keitėsi ne taip jau dažnai. Suprasti kultūrą buvo pakankamai paprasta. Dabar turime daug sudėtingesnę - pasaulinę, globalią, visuotinę kultūrą, kurią suprasti daug sunkiau.
Marketologai stengiasi sukurti savo savitas kultūras, kurios išskirtų juos iš kitų konkurentų.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kas yra marketingo kultūra ir kokią ji daro įtaką.
Darbo objektas. Marketingo kultūra.
Uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra kultūra.
2. Sužinoti, kaip kultūra įtakoja vartotojų elgseną.
3. Atskleisti, kokią reikšmę turi parduotuvės įrengimas.
4. Išsiaiškinti, kokia svarbi yra aptarnaujančio personalo išvaizda.
5. Išsiaiškinti, prekės įpakavimo reikšmę konkurentų atžvilgiu.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo reikšmė. Praktinė. ...