Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo kultūra kaip konkurencinio pranašumo šaltinis

  
 
 
1234
Aprašymas

Įvadas. Kultūros samprata. Kultūros įtaka vartotojų elgsenai. Marketingo kultūros elementas – parduotuvės įrengimas. Parduotuvės įrengimo reikšmė. Parduotuvės patalpų įrengimo sprendimai. Parduotuvės išplanavimas. Parduotuvės interjeras. Parduotuvės išorinė aplinka. Tinkama aptarnaujančio personalo išvaizda. Prekių identifikavimo samprata, pakuotės reikšmė. Prekės ženklas. Išvados.

Ištrauka

Reklamos ir marketingo žurnalai rašo apie tai, kaip pasiekti ir pažaboti vartotoją. Kaip įlįsti į vartotojo kailį, jį suprasti, užburti, apgauti, sukelti poreikį, atpratinti. Žodžiu, tai jau net ne mokslas, o tikėjimas, gal net juodoji magija. Tačiau užteks burtų. Visi atsakymai yra kultūroje.
Taigi, kultūra yra procesas. Akivaizdu, kad jeigu pardavėjai priklauso tai pačiai kultūrai, bus išvengta nesusikalbėjimo. Tarkime, tiems patiems graikams užtektų pasakyti, kad išradote televizorių, papasakoti apie jo pranašumus, ir kiekvienas jų būtų atidavęs savo žmoną už tiesioginę olimpiados transliaciją. Šiais laikais, kai "viskas" jau išrasta, vien pasakojimo nebeužtenka.
Prieš daugelį amžių žmonės pažinojo savo genties ar šalies nesudėtingą kultūrą, žinojo papročius ir turėjo nusistovėjusią tvarką, kuri keitėsi ne taip jau dažnai. Suprasti kultūrą buvo pakankamai paprasta. Dabar turime daug sudėtingesnę - pasaulinę, globalią, visuotinę kultūrą, kurią suprasti daug sunkiau.
Marketologai stengiasi sukurti savo savitas kultūras, kurios išskirtų juos iš kitų konkurentų.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti, kas yra marketingo kultūra ir kokią ji daro įtaką.
Darbo objektas. Marketingo kultūra.
Uždaviniai:
1. Apibrėžti, kas yra kultūra.
2. Sužinoti, kaip kultūra įtakoja vartotojų elgseną.
3. Atskleisti, kokią reikšmę turi parduotuvės įrengimas.
4. Išsiaiškinti, kokia svarbi yra aptarnaujančio personalo išvaizda.
5. Išsiaiškinti, prekės įpakavimo reikšmę konkurentų atžvilgiu.
Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė.
Darbo reikšmė. Praktinė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis37.69 KB
Autoriuskitte
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo kultura kaip konkurencinio pranasumo saltinis [speros.lt].DOC
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą