Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (49)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (49)

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Marketingo principai ir jų panaudojimas. 1990 metų marketingo principai. Europos marketingo strategija prieš pasaulinį marketingą. Euro-sritys. Būdingosios socialinės grupės. Namų ūkio mažėjimas. Rinkų globalizacija. Bendroji Europos marketingo strategija. Produkto politika Europoje. Europos rinkų kainodara. Reklamos ir platinimo politika Europoje. Vieningos Europos rinkos marketingo planas. I etapas: šalies struktūra. II etapas: kompanijos struktūra. III etapas: Europos Sąjungos (ES) ir regioninės teisės analizė. IV etapas: produkto struktūra. V etapas: įvedimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-04
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis16.17 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKauno kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 10 puslapių 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą