Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354
Aprašymas

Anotacija. Resume. Įvadas. Norint stiprint įmonės įvaizdį, pirmiausiai siekiame išsiaiškinti, kaip jis formuojamas. Įvaizdžio formavimas. Prekės ženklas kaip įvaizdžio elementas. Reklamos vaidmuo, formuojant įvaizdį. Įvaizdžio reklama. Reklama laikraščiuose įvaizdžiui stiprinti. Ryšių užmezgimas demonstracinės reklamos pagalba. Viešųjų ryšių svarba, stiprinant įvaizdį. Kultūros rėmimo panaudojimas įvaizdžio formavimui. Įmonės populiarinimas. AB "Aušra" įvaizdžio stiprinimo kampanija. Organizacijos charakteristika. Rinkos situacija. Tikslinės auditorijos apklausa. Ryšių su visuomene gerinimas. Šūkis spaustuvei "Aušra". Dalyvavimas parodose bei knygų mugėse. Kultūros rėmimas. Įvaizdžio stiprinimo kampanijos etapai (Ganto grafikas). Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Šiais laikais įmonės pardavimams didelę įtaką daro įmonės įvaizdis, įmonės įvaizdžio formavimas, stiprinimas ir palaikymas – viena aktualiausių įmonės strateginių užduočių.
Mūsų nagrinėjamos temos objektas – AB "Aušra" įvaizdis.
Baigiamojo darbo problema – Kaip turi būti stiprinamas AB "Aušra" įvaizdis?
Baigiamojo darbo tikslas:
• Sustiprinti AB "Aušra" įvaizdį.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti dabartinį įmonės įvaizdį, pasitelkiant apklausos metodą;
• Parinkti tinkamiausius įmonei AB "Aušra" įvaizdžio stiprinimo metodus, remiantis teorijos analize;
• Pritaikyti išrinktus metodus, mūsų nagrinėjamo objekto AB "Aušra" įvaizdžiui stiprinti.
Teorinėje dalyje mes aptariame visus AB "Aušra" tinkančius įvaizdžio formavimo ir stiprinimo elementus. Įvaizdžio formavimo dalyje aptarėme, kas yra įvaizdis, kaip jis formuojamas, iš kokių elementų susideda, kokias funkcijas atlieka, taip pat kokie veiksniai daro didžiausią įtaką įvaizdžiui. Tolimesniuose poskyriuose aprašėme skirtingus įvaizdžio formavimo ir stiprinimo elementus – t.y. prekinį ženklą, koks yra reklamos vaidmuo, formuojant įvaizdį. Toliau, rašydamos apie reklamą, išskyrėme tuos reklamos elementus, kurie tiktų mūsų tiriamam objektui – demonstracinę reklamą, reklamą laikraščiuose ir, kaip atskirą dalį, įvaizdžio reklamą. Kaip itin svarbią įvaizdžio formavimo ir stiprinimo priemonę išskyrėme viešuosius ryšius. Tai – viena iš pagrindinių sričių, savo veikloje taikančių visuomenės nuomonės formavimą, taigi, ir įvaizdžio formavimą. Kaip vieną svarbių įvaizdžio kūrimo aspektų (ir viešųjų ryšių elementų) išskiriame kultūros rėmimą. Sąlytis su kultūra suteikia firmai puikų įvaizdį visuomenės akyse. Vienas iš paskutiniųjų rėmimo kompleksų yra įmonės populiarinimas. Tai yra neapmokamas ir ne asmeninis informacijos platinimo būdas. Organizacijos užsiima populiarinimu, kad pritrauktų potencialių klientų dėmesį.
Praktinėje dalyje mes remsimės teorijos analize, bei atliktu tikslinės auditorijos tyrimu. Trumpai apžvelgsime įmonės charakteristiką, susidariusią rinkos situaciją. Pagal galimybes parinksime įmanomus įvaizdžio stiprinimo būdus, sudarysime veiksmų įvaizdžiui stiprinti planą. Apžvelgsime, kaip gerinti ryšius su visuomene, kaip efektyviai išnaudoti įvairias reklamos priemones, kultūros rėmimo ir dalyvavimo parodose bei mugėse svarbą.


Darbe naudojami metodai:
Mokslinės literatūros, žurnalų, internetinių puslapių įvaizdžio ir reklamos, viešųjų ryšių tematika analizė;
Apklausa anketavimo būdu (internetu, telefonu).
Laukiami darbo rezultatai: išsiaiškinti įvaizdžio formavimo ir stiprinimo būdus, bei juos pritaikyti mūsų tiriamam objektui – AB "Aušra".
Profesinės kompetencijos:
Mokėjimas planuoti reklamą visuomenės informavimo priemonėse (VIP);
Žinojimas, kaip kurti reklamos priemones ir būdus;
Ryšių su visuomene svarbos suvokimas reklaminėje veikloje;
Įvaizdžio kūrimo būdų, metodų ir galimybių žinojimas;
Įvaizdžio svarbos organizacijai suvokimas.

Įvaizdis – tai tiesioginis vertimas iš anglų kalbos – paveikslas, vaizdas, atspindys, vaizdinys, parodymas, panašumas, pavidalas, nors visa tai negali iš esmės atskleisti visų šios sąvokos reikšmės atspalvių.
Pasak M. Čeikauskienės, įvaizdis – tai tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi tam tikrą objektą žmonių sąmonėje. Kiekvienai organizacijai – verslo bendrovei ar nepelno įstaigai, svarbu, kad klientas sužinotų apie jos teikiamas paslaugas ir siūlomas prekes, atskirtų jas tarp gausybės kitų ir įsimintų.
Organizacijos įvaizdis – tai stilius. Administravimo, komercinio elgesio ir klientams bei partneriams matomo įspūdžio stilius. Būtina būti individualiu ir šiuolaikišku. Kiekviena kompanija turi nustatyti šių, iš esmės rinkodaros sąnaudoms priskirtinų išlaidų biudžetą. Įmonės reklamą mes suvokiame kaip esminę verslo įvaizdžio dalį, nuo kurios priklauso ne tik prestižas, bet ir komercinė sėkmė.
Anot P.R. Smith’o ir J. Taylor’o, organizacijos įvaizdis yra suvokimas. Organizacijos identitetas – susijusių viešųjų kontaktų realybė, t.y. pastatai, transportas, uniformos, firminiai blankai ir t.t. Organizacijos identitetas iš kitos pusės yra visuma to, kaip žmonės priima organizaciją. Įvaizdžiai ir sąvokos yra kuriami per pojūčius: regą, klausą, kvapus, lytėjimą, skonį ir jausmus, nukreiptus į produkto vartojimą, klientų aptarnavimą, komercinę aplinką ir organizacijos viešuosius ryšius. P.R. Smith’o ir J. Taylor’o manymu, organizacijos įvaizdis sudaromas iš 4 komponentų:
1. Prekės/paslaugos;
2. Elgesys ir požiūris (socialinė atsakomybė, organizacijos narystė, etinis elgesys ir bendruomenės reikalai);
3. Aplinka (kabinetai, parodų salės, fabrikai);
4. Viešieji ryšiai (reklama, asmeniniai ryšiai, brošiūros ir organizacijos identiteto programos).
Organizacijos įvaizdis apima viską nuo vizualaus įspūdžio, kurį sudaro organizacijos logotipas, užrašų šriftas, uniforma, išskirtinė apranga, reklama ir reklaminiai bukletai, kvapas parduotuvėje, priėmimas, valgykla ar kontoros, iki malonaus minkšto kilimo po kojomis, patrauklių tapetų ir kondicionuotų patalpų, taip pat atmosferos, kurią sukuria interjero ir eksterjero dizainas ir iki to, ar tu džiaugies ar kenti su produkto kokybės ir klientų aptarnavimu. Organizacijos įvaizdis yra organizacijos veiklos atspindys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-26
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis52 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis97.93 KB
Autoriusbuka
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. D. Ilevičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio stiprinimas Ausra [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 52 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. D. Ilevičienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą