Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (51)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (51)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Rinkodaros samprata. Rinkodaros samprata ir jos reikšmė. Rinkodaros orientacijos (koncepcijos), jų rūšys ir skirtumai. Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Marketingo aplinka. Marketingo aplinkos samprata, jos sandara. Įmonės mikroaplinka, jos elementai. Ekonominė aplinka, ją apibūdinantys rodikliai. Politinė – teisinė aplinka. Politikos ir teisės ryšys. Socialinė – kultūrinė aplinka. Demografiniai rodikliai. Mokslinė – techninė aplinka. Mokslinės – techninės aplinkos veiklos. Gamtos aplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Duomenys ir informacija. Informacijos reikšmė marketinge. Marketingo tyrimai, tyrimų etapai. Marketingo tyrimų metodai. Rinka. Marketingo rinką galima klasifikuoti. Rinkos parametrai. Segmentavimas pagal vidinius (elgesio) kriterijus. Vartojimo prekių rinka. Gamybinės paskirties prekių rinka. Geografinis kriterijus. Demografinis kriterijus. Psichologinis kriterijus. Segmentavimas pagal vidinius (elgesio) požymius. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas. Vartotojo elgsena. Prekė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-16
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis29.88 KB
AutoriusSonata
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros konspektai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą