Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo valdymas: alaus restoranas "Rambynas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo valdymas: alaus restoranas "Rambynas"

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Įmonės tikslai. Uždaviniai. Analizuojamos įmonės – alaus restorano "Rambynas" pristatymas. Misija. Vizija. Situacijos analizė. Makro aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Demografinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikro aplinka. Rinkos analizė. Rinkos dydis. Segmentai. Paslaugos. Geografiniai veiksniai. Konkurentų analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Konkuravimo būdo strategija. Rinkos aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso formavimas. Produktas. Kaina. Rėmimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-13
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis40.86 KB
Autoriusvirgis12
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word RAMBYNAS[1] [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 14 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą