Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Įvaizdžio taikymas prekybos įmonėse. Įvaizdžio samprata. Prekės ženklas. Organizacijos įvaizdis. Įmonės identitetas ir profilis. Prekybos įmonės įvaizdžio formavimas. Prekių pateikimas. Tikslingas prekybos vietos parinkimas. Parduotuvės dizainas ir įrengimas. Pardavimų skatinimas. Pardavimų personalas. Ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene modeliai. Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba. Tyrimas. Planavimas. Ryšių su visuomene programa. Pranešimas. Organizacijos publikos. Ryšių su visuomene priemonės ir metodai. Ryšiai su žiniasklaida. Organizacijos leidiniai ir suvenyrai. Renginiai ir programos. Ryšių su visuomene organizacija įmonėje. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-13
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis73.85 KB
Autoriusvirgis12
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word i referatas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 29 puslapiai 
  • 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą