Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo programa: AB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės marketingo programa: AB "Snaigė"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įmonės aprašymas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos segmentavimas. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

1992 m. "Snaigė" buvo įregistruota, kaip akcinė bendrovė. Tačiau pati pradžia – 1963 m., kai šaldytuvų gamykloje buvo sukurti pirmieji septyni buitinių šaldytuvų modeliai. Keturiadešimties metų patirtis bei faktas, kad "Snaigė" iki šiol yra vienintelė buitinių šaldytuvų gamintoja ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse, bendrovei atveria dideles galimybes. [1]
AB "Snaigė" gamina aukštos kokybės buitinius šaldytuvus, šaldiklius bei jų atsargines dalis. 2000 m. AB "Snaigė" išplėtė gaminių asortimentą ir sukūrė keturias gaminių klases, pritaikytas skirtingiems pirkėjų poreikiams. Šiuo metu gaminių pasiūla yra išties didelė, be to, bendrovė gamina keleriopų modelių šaldytuvus - vitrinas, šaldytuvus - mini barus bei vyno šaldytuvus įstaigoms ir viešbučiams. Per metus realizuojama gaminių maždaug už 174 mln. litų.
AB "Snaigė" privalumas ir stiprioji pusė – nuolatinis mokslo bei technikos pasiekimų ir moderniausių technologijų įdiegimas į gamybą. Todėl dabar "Snaigėje" kuriami ekonomiški, funkcionalūs, ilgalaikiai bei ekologiški gaminiai, kurie patenkina ne tik vietinės rinkos poreikius, bet ir atitinka užsienio rinkų reikalavimus. AB "Snaigė" gaminiai parduodami daugiau nei dvidešimtyje pasaulio šalių. Didžioji dalis produkcijos eksportuojama į Vakarų ir Centrinės Europos šalis, kur bendrovei atstovauja patikimi partneriai.
Šiandien kompanijoje dirba 1850 žmonių. Darbuotojų kvalifikacijai kelti kasmet skiriama nemažai lėšų. "Snaigės" techninis personalas nuolat domisi naujausiais mokslo pasiekimais, vadybininkai dalyvauja įvairiuose kursuose bei seminaruose. Be to, darbuotojai skatinami mokytis užsienio kalbų. Dėl šių investicijų kasdien gerėja darbo kokybė, įgyvendinama nemažai naudingų mokslo laimėjimų, nestinga kūrybiškų pasiūlymų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis48.13 KB
AutoriusRamunė
Viso autoriaus darbų50 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽilvinas Freigofas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo programa AB Snaige [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Žilvinas Freigofas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą