Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rėmimo kompleksas: AB "Utenos trikotažas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Santrauka. Resume. Įvadas. Marketingo komplekso elementas rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Pagrindiniai duomenys apie AB "Utenos trikotažas". AB "Utenos trikotažas" rėmimo politika. AB "Utenos trikotažas" reklama. AB "Utenos trikotažas". Asmeninis pardavimas. AB "Utenos trikotažas" pardavimų skatinimas. AB "Utenos trikotažas" ryšiai su visuomene. AB "Utenos trikotažo" rėmimo politikos ekonominis efektyvumas. Tyrimas. Rezultatai. Priedai(Anketa).

Ištrauka

Šiuolaikinėje rinkoje paprastam pirkėjui yra labai sunku susigaudyti kokia prekė yra gera, kokia organizacija siūlo ją už priimtiniausią kainą, kurios kokybė yra aukštesnė. Dabar, iš esmės pasikeitus ekonomikai, tai yra nuo planinės perėjus prie laisvosios, mūsų Lietuvos pirkėjai tapo daug išrankesni, nei tais laikais, kai visose parduotuvėse vyravo vienas prekių asortimentas, kur buvo viena kaina, bei vienas prekių paskirstymo organas – valstybė.
Sparčiai vystantis šalies ekonomikai, atsiranda ir daugiau klestančių įvairios krypties įmonių bei organizacijų, kurios, viena kitai, aišku, sukelia labai didelę konkurenciją. Kiekviena jų stengiasi užimti kuo svarbesnę, didesnę vietą šalies (ne tik Lietuvos) rinkoje, o to galima pasiekti tik turint pirkėjų pripažinimą. Taigi, kiekviena įmonė, bei organizacija turi visais būdais paremti savo prekes ar paslaugas, paremti taip, kad pirkėjas NORĖTŲ pirkti jas.
Dabar galima būtų teigti, kad daugelis įmonių ir organizacijų, norint pritraukti kuo daugiau klientų, yra pasinėrę į pardavimo skatinimą. Iš ko galima daryti tokias išvadas? Visų pirma, atidžiai pažiūrėjus per TV reklamuojamas prekes ir paslaugas galima pastebėti, kad visur vyrauja vienas dalykas – įvairios akcijos. Pvz., "Tik dabar Mr. Proper valiklis už ypatingą kainą – tik 3, 69 Lt!", "Žiūrėk po dangtelių ir laimėk!", "Naujas Pokemon Tazo tik naujuose sūrio skonio Lay`s pakeliuose!" ir t.t.. Antrą, panašios akcijos pačiose parduotuvėse: "Pirk prekę, užpildyk kuponą ir laimėk!". Daugiau dėmesio skiriant pardavimo skatinimui, verslininkai dažnai užmiršta kitą rėmimo komplekso elementą – asmeninį pardavimą. Pamiršta tai, jog betarpiškas bendravimas su klientu leidžia geriau pažinti jo norus, geriau prisitaikyti prie jų.
Taigi, mano darbo tikslas būtų apžvelgti AB "Utenos Trikotažas" rėmimo politiką. O būtent išsiaiškinti, kokiam rėmimo komplekso elementui bendrovė skiria daugiau dėmesio, bei lėšų. Ar teisingai yra pasirinkta būtent tokia strategija, ir iš vis, ar ji yra efektyvi.
Darbo struktūra būtų tokia: visų pirma, iš arčiau norėčiau susipažinti su marketingo komplekso elementu – rėmimu, tai yra būtina tam, kad paskui galima būtų tas teorines žinias panaudoti praktikai, apibūdinant AB "Utenos Trikotažas" rėmimo politiką. Sekančios dalys apžvelgs kaip kiekvieną rėmimo komplekso elementą bendrovė naudoja savo veikloje, koks iš jų yra priimtiniausias bei efektyviausias. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis776.15 KB
Autoriusninia
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAlborovienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
Failo pavadinimasMicrosoft Word Remimo kompleksas AB Utenos trikotazas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 2 Klasė/kursas
  • Alborovienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą