Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijos plėtojimas įmonėje "Verslo banga"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Marketingo veiklos strateginis planavimas. Analizės etapas strateginio planavimo procese. Išorinės aplinkos įvertinimo ir įtakojimo analizė. Rinkos veiksniai. Vidinė aplinkos analizė. Bendrosios įmonės plėtros ir vystymosi strategijos pasirinkimo prielaidos. Produktų ar jų grupių vystymosi strategijų parinkimo metodika. Funkcinės strategijos ir jų parinkimo metodika. Strateginių tikslų nustatymas ir formulavimas. UAB "Verslo srautas" strateginės plėtros ir vystymosi kryptys 2004-2008 m. Trumpa UAB "Verslo srautas" įmonės charakteristika. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos. UAB "Verslo srautas" rinkos veiksnių analizė. SWOT analizės išvados ir siūlymai. Įmonės funkcinių strategijų numatymas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Nuolat kintančioje aplinkoje bei nuožmioje konkurencinėje kovoje firmos sugeba aktyviai veikti, jeigu jos moka apsibrėžti sau ilgesnius perspektyvinius tikslus, parengti veiksmų ir priemonių programas numatytiems tikslams pasiekti. Visa tai firmoje, apibendrinant, ai valdymo sistema.
Firmos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas yra sudėtingas. Taip pat nemažai trunka kol šis strateginis sprendimas yra įgyvendinamas.
Strateginis planas turi būti paremtas tyrimais ir faktais, todėl organizaciją privalo pastoviai rinkti ir analizuoti daugybę informacijos apie pramonės šaką, konkurenciją. O mano pasirinkta UAB "Verslo srautas" gaminanti plastikinius langus turi ypatingai domėtis kintančia rinka, kintančiais vartotojo poreikiais, kadangi šiame versle negalima "miegoti ant laurų". Konkurentų nemažai, o tuo labiau, mažesnės įmonės privalo rengti savo strateginius planus tikrai profesionaliai, kadangi kiekvienas nestandartinis žingsnis gali juos išvesti į lyderius, bet taip pat gali ir sunaikinti, arba bent jau sukelti finansinius sunkumus.
Tyrimo problema – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius į UAB "Verslo srautas" veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo tikslas – ištirti UAB "Verslo srautas" veiklos strateginį planavimą.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti išorines ir vidines aplinkas, kaip jos įtakos UAB "Verslo srautas".
2. Nustatyti bendrąją įmonės vystymo strategiją.
3. Nustatyti, kokias strategijas taikyti verslo vienetams.
4. Išanalizuoti UAB "Verslo srautas" funkcines strategijas.
5. Įvardinti įmonės strateginius tikslus.
Atlikdama darbą remsiuosi specializuota literatūra, norėdama kuo geriau išanalizuoti ir pateikti šį kursinį darbą, tačiau ne viskuo kas bus pateikiama teorinėje knygų dalyse, taikysiu savo darbe. Literatūroje aprašomi bendrieji veiksniai lemiantys įmonės būklę, o taikydami praktiniuose tyrimuose kiekvienas atsirenka kas jo įmonei būdingiausia (pvz. Juk nevisiems vienodai yra svarbios, kad ir geografinė padėtis). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-18
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis51.59 KB
AutoriusRitutka
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategijos pletojimas imoneje Verslo banga [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą