Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Praktinė rinkodaros analizė: UAB "Igva"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. UAB "Igva" komplekso programos elementai, rinkodaros orientacija, mikro, makro aplinka. Stambiausios UAB "Igva" įmonės konkurentės. Įmonių išdėstymas geografiniu principu. Konkurentų gaminama produkcija, teikiamos paslaugos, jų gaminamos produkcijos kainos ir kainų taikomos strategijos, pateikimo metodai ir metodų pateikimo strategijos, konkurentų taikoma prekių rėmimo politika. Įmonių konkurenčių užimamos rinkos dalys. Segmentavimas vartotojų rinkoje. Tikslinė rinka. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai ir kaip įtakos pardavimui. Parduodamų prekių apibūdinimas. Kainų nustatymo strategija. Prekių pateikimo strategija. Prekių rėmimo strategija. Reklaminis pranešimas. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-01
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis839.88 KB
AutoriusLida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word RINKODARA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 18 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą