Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: Daumantų padažas UAB "Vesiga"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

UAB "Vesiga" Daumantų padažo marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Išorės veiksnių analizė. Lietuvos padažų rinka. Gamtos aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Vidaus veiksnių analizė. SWOT analizė. Potencialūs vidaus pranašumai. Potencialūs vidaus trūkumai. Potencialios išorinės grėsmės. Potencialios išorinės galimybės. Marketingo tikslai. Tikslinės rinkos parinkimas. Psichografinis ir vartotojo elgesys. Pirkimo motyvai, prisitaikymas prie prekės, reakcija į naujoves ir kt. Marketingo programa. Veiksmų planas. Kontrolė. Išvados ir rekomendacijos. Darbas iliustruotas paveikslėliais.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-07
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis77.59 KB
Autoriusdaiva.lukoseviciene
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLektorė M. Beržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word padazu_mark.planas[1] [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 12 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lektorė M. Beržanskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą