Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Marketingo samprata. Turizmo marketingo komplekso aplinka. Mikroaplinka. Tarpininkai. Pirkėjai. Konkurentai. Kontaktinės auditorijos. Makroaplinka. Demografinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Fizinė aplinka. Viešbučio "Pajūris" marketingo makroaplinkos analizė. Firmos misija. Marketingo situacija. Viešbučio makroaplinka. Konkurencinė aplinka. Rinka. Marketingo strategija. Marketingo tikslai ir uždaviniai. Strategijų formulavimas. Pavojai firmai. Išvados.

Ištrauka

Marketingas - tai vientisa įmonės ir jos partnerių gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, padedanti tenkinti tam tikrus konkrečių vartotojų poreikius.
Tokia marketingo samprata sąlygoja tai, kad, imantis vienokio ar kitokio verslo, būtina gauti atsakymus į šiuos principinius klausimus: kam reikalingas produktas (paslaugos); kokius poreikius jis turi tenkinti ir kokios tam reikalingos savybės; kiek ir kada šio produkto reikia. Šiuos atsakymus verslininkas turi gauti iki idėjos įgyvendinimo pradžios.
Norint gauti pakankamai patikimus atsakymus, svarbu surinkti nemažai ir gana įvairios informacijos, turėti žinių iš daugelio sričių, atlikti įvairiapusiškus rinkos tyrimus, išanalizuoti vartotojų poreikius, įvertinti konkurenciją, susipažinti su kainodara ir kainomis, išnagrinėti realizavimo sąlygas, apgalvoti reklamą ir ištirti dar daug kitų vidaus ir išorės veiksnių. Be to, reikia žinoti ne tik esamą padėtį, bet ir raidos tendencijas, numatyti ateitį, o tai dažniausiai yra gerokai sudėtingesnė problema. Ir pagaliau sunkiausiai apčiuopiamas ir realizuojamas marketingo uždavinys - kryptingas orientavimasis į rinką, vartotojų poreikių, naudingų gamintojui, skatinimas ir netgi naujų poreikių formavimas.
Remiantis išdėstytais dalykais, galima išskirti dvi susijusias marketingo interpretacijas.
Pirma, marketingas suvokiamas kaip verslo ar įmonės, kurios veikla turi būti orientuota į pirkėjų poreikių tenkinimą, "egzistavimo būdo" filosofija. Jei įmonė nesukurs ir nepateiks pirkėjo pageidaujamo produkto, tai padarys konkurentai. Reikia žinoti ne tik priežastis, formuojančias vartotojiškus poreikius, paklausos ir pasiūlos dydžius ir struktūrą, bet taip pat klientų poelgio motyvus, kurti naujas rinkas. Todėl marketingo filosofijos pagrindinis reikalavimas - orientavimasis į vartotojų poreikius.
Ši filosofija nėra visuomeninio altruizmo apraiška (reiškinys), o rinkoje konkuruojančių įmonių bendros patirties rezultatas. Marketingas dažniausiai tarnauja verslininkų pajamoms maksimizuoti.
Vadinasi, marketingas yra vadybinė orientacija, kurią reikia traktuoti kaip pagrindinės ir amžinos ekonominės problemos - pasiekti maksimalią naudą panaudojant ribotus išteklius - sprendimo formą. Marketingo procedūros - tai vartotojų poreikių ir galimybių, kurias įmonė gali panaudoti jiems patenkinti, pastovaus lyginimo procesas. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvieną poreikį įmonininkas patenkins ar pripažins ekonomiškai vertu dėmesio. Kadangi sandėrio sudarymo kriterijus visada yra naudingumas (pelningumas).
Antra, "marketingo" terminas vartojamas instrumentine prasme.
Šiuo atveju jis suprantamas kaip veiklos metodų ir priemonių visuma, kurie įgalina tirti vartotojų poreikius ir paklausą, formuoti anksčiau neatskleistus poreikius, sėkmingai skatinti pirkti tam tikras gėrybes ir paslaugas ir pardavinėti jas pirkėjo pageidaujamoje vietoje ir laiku. Visi su tuo susiję būdai ir priemonės sudaro integruotą procesą ar "žingsnių" seką, kurie dėl orientacijos į galutinio pirkėjo poreikius užtikrina įmonei efektyvią veiklą.
Įvairialypis marketingo objektas sąlygoja platų marketingo priemonių ir metodų spektrą. Marketinge, be specifinių jo metodų, taikomi ir kitų mokslų (ekonomikos, statistikos, sociologijos, psichologijos ir kt.) principai bei metodai. Rimtesni marketingo tyrimai vargiai gali būti atlikti be kompiuterinės technikos, ekonominių matematinių modelių. Be to, marketingo sprendimai turi būti grindžiami teisiniais norminiais aktais. Visa tai sąlygoja marketingo sąveiką su daugeliu mokslo sričių ir krypčių.
Marketingo elementai realizuojami įvairiuose gamybinės ir komercinės veiklos etapuose: generuojant idėjas ir propaguojant naujus produktus, imant kreditus ir nustatant asortimentą bei pardavimo kainas, identifikuojant ir įpakuojant produktą, jį transportuojant ir sandėliuojant, statant įmones ir pasirenkant jų tipą bei vietą, nustatant garantinius įsipareigojimus, formuojant garantinio aptarnavimo tinklą ir t.t. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-09
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis24.59 KB
Autoriusindre
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesbucio marketingo tyrimas Pajuris [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą