Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (52)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (52)

  
 
 
12345678
Aprašymas

Marketingo informacija. Vidiniai duomenys. Išoriniai duomenys. Antriniai duomenys. Pirminiai duomenys. Marketingo tyrimai. Rinkos tyrimai. Fundamentalūs tyrimai. Taikomieji marketingo tyrimai. Žvalgybinis tyrimas. Aprašomieji-vertinimo tyrimai. Paieškiniai-numatymo tyrimai. Kiekybinis tyrimas. Kokybinis tyrimas. Tęstiniai tyrimai. Vienkartiniai tyrimai. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Nepriklausomas kintamasis. Priklausomas kintamasis. Priežastingumo tyrimas. Laboratorinis eksperimentas. Tikrovės eksperimentas. Vidinis eksperimento patikimumas. Išorinis eksperimento patikimumas. Fokusuotos grupės. Imtis. Tikimybinė atranka. Paprasta atsitiktinė atranka. Sisteminė atranka. Stratifikuota atranka. Klasterinė atranka. Netikimybinė atranka. Pasirinkimo atranka. Paranki atranka. Kvotinė atranka. "Sniego kamuolio" atranka. Imties paklaidos. Matavimas. Matavimo paklaida. Problemos išsiaiškinimas. Tyrimo reikalingumo pagrindimas. Tyrimo tikslų nustatymas. Žvalgybinis tyrimas. Tyrimo plano parengimas. Duomenų rinkimo metodo parinkimas. Imčių atrinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Tyrimo ataskaitos parengimas ir pateikimas. Tyrimo rezultatų įvertinimas ir naudojimas. Prieinama informacija. Paruošta naudojimui informacija. Marketingo informacijos sistema (MIS). Marketingo sprendimus palaikančios sistemos (MSPS). Rinkos potencialas. Rinkos talpumas. Rinkos paklausa. Įmonės prekių paklausa. Rinkos dalis. Tikslinė rinka. Rinkos segmentavimas. Koncentruotas. Marketingas. Diferencijuotas marketingas. Nediferencijuotas marketingas. Geografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Segmentavimas pagal įmonės dydį. Šakinis segmentavimas. Segmentavimas pagal įmonių pirkimo požymius. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Įtakos grupė. Savisaugos poreikiai. Bendravimo poreikiai. Pripažinimo poreikiai. Pirkimo procesas. Poreikio atsiradimas. Saviraiškos poreikiai. Informacijos paieška. Informacijos įvertinimas. Sprendimo pirkti priėmimas. Reakcija nupirkus. Tiekėjų paieška. Tiekėjų pasirinkimas. Veiksmų įvertinimas. Prekės vienetas. Išplėstinė prekė. Prekių asortimentas. Prekių linija. Prekių asortimento plotis. Prekių asortimento gylis. Individuali prekė. Kasdieninės paklausos prekės. Pasirenkamos prekės. Ypatingos prekės. Pasyvios paklausos prekės. Žaliavos. Aptarnavimo medžiagos. Naujų paskirstymo kanalų radimas. Reklamos intensyvinimas. Kainos mažinimas. Prekės modifikavimas. Pelno maksimizavimas. Pardavimo apimties didinimas. Konkurencinio pariteto išlaikymas. Kokybės lyderio pozicijų užėmimas. Iracionali paklausa. Paklausos elastingumas. Neelastinga paklausa. Jautrumas kainai. Pasiūlos elastingumas. Absoliutus elastingumas. Santykinis elastingumas. Vienetinis elastingumas. Santykinis neelastingumas. Absoliutus neelastingumas. Monopolija. Monopolinė konkurencija. Oligopolinė rinka.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-09
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis44.68 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2 kolis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 11 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą