Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Gaminių paklausos tyrimas vartotojų aspektu: automobilių tiuningavimo IĮ "Spoilera"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Gaminių paklausos tyrimas vartotojų aspektu: automobilių tiuningavimo IĮ "Spoilera"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Pasiūlos ir paklausos rinkoje formavimo teoriniai aspektai. Paklausos ir pasiūlos sąvokos ir santykis vadybos teorijoje. Sąnaudos. Technologija. Gamtinės klimatinės sąlygos. Tarpusavyje susijusių prekių kainos. Kiti būdai gauti pelną. Ateities lūkesčiai. Pasiūlos ir paklausos formavimas. Didelis prekių ir paslaugų skaičius. Prekių ir paslaugų hierarchija. Prekių ir paslaugų teikimo veiksniai ir fazės. Daugelio prekių ir paslaugų teikiančių subjektų sąveika. Išorinės prekių ir paslaugų apraiškos. Paklausa ir pasiūla rinkoje. Individualios įmonės "Spoilera" tyrimas. Trumpas automobilių įmonės "Spoilera" apibūdinimas. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Kas svarbiau: gaminti ar parduoti? Šis klausimas neįsigilinus nekelia jokių abejonių. Juk niekas nepaneigs to fakto, kad pirma reikia prekę pagaminti ir tik vėliau galvoti apie jos pardavimą. Tačiau iš tikrųjų yra kitaip. Mat pagaminti prekę gali kiekvienas. Kitas klausimas, ar pagaminta prekė tiks vartotojui ir apskritai, ar pagamintas daiktas bus kam reikalingas. (Urbanskienė R. ir kt. 1998)
Tad prieš steigiant įmonę, prieš užsakant įrenginius ir statant pastatus, būtina ištirti rinkos paklausą ir numatomas prekybos sąlygas. Pardavėjai parduodami prekę, visų pirmą parduoda poreikių teikimą. Tačiau gali būti ir taip, jog esant akivaizdžiam poreikiui, prekė nebus perkama paprasčiausiai dėl to, kad pirkėjai neturės pinigų. Tų pinigų turėjimas ir nulemia paklausą.
Kiekviename versle tikslus geriausiai galima pasiekti tada, kai gerai žinomi vartotojų norai, reikmes ir kiek įmanoma geriau šiuos norus ir reikmes siekiama tenkinti. Svarbu turėti nuolatinį ryšį su vartotojais ir gauti informaciją iš jų apie juos (Ekonomikos teorija, 2005).
Šiame darbe anketos pagalbo atlikta IĮ "Spoilera" paklausos ir pasiūlos tyrimai. Išanalizuoti potencialūs prekės pirkėjai. Anketa, surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokia priemines tikslinga naudoti siekiant žadinti pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus, bei įsigyti naujų.
Probleminis klausimas – Ar pasirinktos įmonės gaminių pasiūla atitinka paklausą Šiaulių mieste?
Darbo objektas – Produkto pasiūla ir paklausa.
Darbo tikslas – Atskleisti produkto pasiūlos ir paklausos atitikimą "x" įmonės pavyzdžiu.
Pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Pateikti pasiūlos ir paklausos sąvokas bei pagrindinius jas lemiančius veiksnius;
2. Įvardinti pagrindinius pasiūlos ir paklausos atitikimo teorinius aspektus;
3. Nustatyti veiksnius įtakojančius X įmonės produktų pakalusą.
Darbo metodai:
1. Literatūros šaltinių apibendrinimas;
2. Anketinė apklausa;
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir apibendrinimas;
4. Matematinė statistika.
Darbe atskleistos tokios profesinės konpetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais.
2. Gebėjimas analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis.
3. Gebėjimas priimti sprendimus.
4. Gebėjimas įvertinti verslo aplinka.
5. Gebėjimas įvertinti esamą įmonės veiklą.
6. Gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti.
7. Gebėjimas kaupti, sisteminti ir apibendrinti informacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis50.62 KB
AutoriusMindaugas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasInga Iždonaitė-Medžiūnienė
Švietimo institucijaŠiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gaminiu paklausos tyrimas vartotoju aspektu automobiliu tiuningavimo II Spoilera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Inga Iždonaitė-Medžiūnienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą