Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo aplinkos

Marketingo aplinkos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Marketingo aplinkos analizės metodologija. Marketingo makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė–kultūrinė aplinka. Politinė–teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Marketingo mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Pardavimo tarpininkai. Pardavimo pagalbininkai. Marketingo kompleksas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 29.46 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą