Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Sarma"

Įmonės rinkodaros planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Sarma"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Konkurencija. Rinkos samprata. Tikslinė rinka, segmentavimas, pozicionavimas. Aprašomoji dalis. Kompanijos istorija. Teikiamos prekės, paslaugos (dabartinė situacija). Finansiniai duomenys (pardavimai, parduotuvių skaičius, dinamika). Vizija, misija, šūkis, vertybės. Analitinė dalis. "Sarmos" makroaplinka. "Sarmos" mikroaplinka. "Sarmos" konkurentai. Strateginiai marketingo sprendimai. "Sarmos" marketingo kompleksas. Rėmimas. Marketingo tyrimas: "Sarmos" aptarnavimas. Tyrimo aprašymas. Tyrimo eiga. Tyrimo išvados. M.E.S. nuomonė. Stipriosios ir silpnosios marketingo komunikacijos vietos. Praktinės rekomendacijos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

32 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 63.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą