Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Sarma"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros planas: kosmetikos parduotuvė UAB "Sarma"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo kompleksas. Konkurencija. Rinkos samprata. Tikslinė rinka, segmentavimas, pozicionavimas. Aprašomoji dalis. Kompanijos istorija. Teikiamos prekės, paslaugos (dabartinė situacija). Finansiniai duomenys (pardavimai, parduotuvių skaičius, dinamika). Vizija, misija, šūkis, vertybės. Analitinė dalis. "Sarmos" makroaplinka. "Sarmos" mikroaplinka. "Sarmos" konkurentai. Strateginiai marketingo sprendimai. "Sarmos" marketingo kompleksas. Rėmimas. Marketingo tyrimas: "Sarmos" aptarnavimas. Tyrimo aprašymas. Tyrimo eiga. Tyrimo išvados. M.E.S. nuomonė. Stipriosios ir silpnosios marketingo komunikacijos vietos. Praktinės rekomendacijos. Išvados.

Ištrauka

Paradoksalu, tačiau rinkodaros principų paskaitų metu nagrinėjamas marketingas, kurio sąvoka yra platesnė nei rinkodaros. Tokio alogizmo atsiradimo priežastis glūdi bandyme sulietuvinti sąvoką, kuri sukurta JAV tik 20 a. viduryje susiformavusiam objektui įvardinti ir daugelyje pasaulio šalių vartojama neverčiant, greta kitų, taip pat neverčiamų, mokslų pavadinimų.
Todėl šiame darbe, stengiantis nedaryti klaidų marketingo, kaip mokslo, atžvilgiu ir tuo pat metu neignoruoti valstybinės kalbos normų, dažniau vartojama sąvoka marketingas, o rinkodara, kur įmanoma, vartojama siaurąja, taigi, neprieštaraujančia marketingui, prasme.
Pagrindinis darbo tikslas – atlikti įmonės ženklo "Sarma" marketingo komunikacijos analizę.
Todėl pirmoje dalyje teoriškai apžvelgiamos pagrindinės marketingo dalys: marketingo aplinka, marketingo kompleksas, rinkos samprata, konkurencija, segmentavimas, tikslinės rinkos ir pozicionavimas. Pagrindas šiai teorinei santraukai, be abejo, yra mokslinės marketingo literatūros analizė bei rinkodaros principų paskaitų medžiaga.
Antroji, aprašomoji dalis skirta supažindinimui su kompanija, kuriai priklauso "Sarmos" prekinis ženklas. Ir čia neišvengiamai susidurta su sąvokų vartojimo problema. Dėl savininkų kaitos įmonės "Sarma" nebeliko. Tačiau liko parduotuvių tinklas "Sarma". Ar dabar "Sarma" yra įmonės, ar prekinis ženklas, klausimas lieka atviras, todėl, priklausomai nuo konteksto, vartojami abu variantai.
Trečioje, analitinėje dalyje visas teorinis trafaretas pritaikomas konkretaus "Sarmos" įmonės ženklo marketingo komunikacijos analizei. Juk neretai ("Sarmos" atveju taip pat) naujas verslas žengė pirmuosius žingsnius be jokio teorinio užnugario, vedinas atsitiktinumų ir jaunatviško entuziazmo, todėl faktinių rezultatų ir priemonių, panaudotų jiems pasiekti, palyginimas su teorija yra įdomus ir naudingas kol kas tik teorija užsiimantiems studentams.
Tačiau analizė, pasikliaujanti tik teorine medžiaga ir antriniais duomenų šaltiniais, būtų sausoka, mažiau įdomi ir tam tikra prasme išvestinė. Siekiant ją paįvairinti buvo atliktas marketingo tyrimas – stebėjimas, kurio atlikimą sąlygojo parduotuvių tinklo "Sarma" klientų nuomonės ir atsiliepimai internete. Jis aprašytas ketvirtojoje darbo dalyje. Tyrimo nereikėtų pervertinti ir į jį žiūrėti pernelyg rimtai. Jo rezultatas nebuvo būtinas analizės bendram vaizdui. Tačiau jo atlikimas buvo puikus "žaisdami mokomės" strategijos pritaikymas nagrinėjant realią problemą.
Visgi darbas nebūtų pilnavertis, jei baigtųsi tik įvertinimu ir nepateiktų veiklos rekomendacijų ar alternatyvų. Būtent tam skirta paskutinė, penktoji dokumento dalis, kurioje stengtasi pažvelgti į įmonės ženklo "Sarma" komunikavimą žvilgsniu iš šalies, pagrįstu tik šia analize ir nesuinteresuotu nei peikimu, nei liaupsinimu.
Auditą atlikusi studentų grupė, pasivadinusi "Marketingo ekspertų sprendimai (M.E.S.)", yra dėkinga "Sarmos" parduotuvių tinklo darbuotojams, maloniai suteikusiems informacijos apie įmonę, jos istoriją, bei, svarbiausia, dabarties marketingo sprendimus ir juos nulėmusias priežastis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11
Dydis63.03 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros planas kosmetikos parduotuve UAB Sarma [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą