Šperos.lt > Rinkodara > Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms

Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Aktualumas. Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Mainai. Prekė. Marketingo ir pardavimų skirtumas. Marketingo sistema. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 39.17 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą