Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Aktualumas. Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Mainai. Prekė. Marketingo ir pardavimų skirtumas. Marketingo sistema. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-04
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14
Dydis39.17 KB
Autoriuskonspertino
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo tendencijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą