Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (54)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (54)

  
 
 
12
Aprašymas

Marketingo programa. Pateikimas. Pateikimo kanalo būdai. Marketingo kompleksas. Mažmeninė ir didmeninė prekyba. Marketingo kompleksas. Rėmimas. Rėmimo grupės. Komunikacija. Marketingo kompleksas. Rėmimas. Reklama jos tipai. Reklamos tikslai. Nešikliai. Asmeninis pardavimo pranašumai ir trūkumai. Asmeninis pardavimas ir jo procesas. Marketingo programa. Rėmimas. Pardavimo skatinamas ir jo priemonės bei veiksmai. Marketingo informacinė sistema: samprata, informacinių blokų sudėtis, santykis su marketingo tyrimais. Marketingo aplinkos. Rinka, rinkos segmentavimas. Marketingo valdymas įmonėje. Tarptautinio marketingo samprata ir bruožai. Marketingo kontrolė ir jos rūšys. Marketingo strategija. Kuo naudinga. Marketingo planas ir sudėtinės dalys. Praktiniai klausimai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-10
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis20.7 KB
Autoriustureklai
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPopovas
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word MARKETINGO EGZAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Popovas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą