Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Asmeninio pardavimo privalumai įmonėje "Oriflame"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Asmeninio pardavimo privalumai įmonėje "Oriflame"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Asmeninio pardavimo privalumai "Oriflame" įmonėje. Įvadas. Teorinė dalis. Asmeninio pardavimo reikšmė. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymų priėmimas. Pardavimo palaikymo veikla. Asmeninio pardavimo formos. Asmeninio pardavimo procesas. Pirkėjų paieška. Kontaktų planavimas. Kontaktų užmezgimas. Prekės pristatymas ir demonstravimas. Įtikinimas. Sandorio sudarymas. Bendradarbiavimo garantijos. Asmeninio pardavimo privalumai. Asmeninio pardavimo trūkumai. Tyrimo metodika ir organizavimas. Įmonės charakteristika. Tyrimo eiga. Tiriamoji dalis. Tyrimo rezultatai. Rezultatų aptarimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).

Ištrauka

Kitaip nei kitos rėmimo priemonės, asmeninis pardavimas remiasi tiesioginiu pardavėjo ir pirkėjo kontaktu, abipuse komunikacija, kuri leidžia išsiaiškinti pirkėjo individualius bruožus, jo poreikio ypatybes ir atsižvelgiant į tai, pasirinkti atitinkamą bendravimo bei aptarnavimo formą. Asmeninio pardavimo proceso metu pardavėjas gali ne tik perduoti pirkėjui daug informacijos, bet ir pats sužinoti pirkėjo nuomonę apie jam siūlomas prekes, jų teigiamas savybes bei trūkumus, įvairias įmonės veiklos puses (aptarnavimą prekių pateikimą, reklamą ir t.t.)
Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju siekiant jam parduoti prekę. [ 2, p. 302 ]
Čia veikia visi žmonių bendravimo dėsniai ir taisyklės, pasireiškia būdo ypatybės. Daug kas priklauso nuo pardavėjo asmenybės ir sugebėjimų, nuo galimybių kiekvienam pirkėjui skirti pakankamai laiko.
Darbo tikslas – išnagrinėti asmeninio pardavimo privalumus "Oriflame" įmonėje.
Darbo uždaviniai:
išsiaiškinti asmeninio pardavimo uždavinius;
išnagrinėti asmeninio pardavimų procesą;
išskirti asmeninio pardavimo privalumas;
atlikti "Oriflame" kompanijos darbuotojų nuomonės tyrimą;
atskleisti asmeninio pardavimo privalumus "Oriflame" įmonėje;
pateikti išvadas ir siūlymus.

Asmeninis pardavimas, kaip ir kiti rėmimo komplekso elementai, padeda spręsti vartotojų poreikio pažinimo, jų tenkinimo bei prekių pardavimo problemas. Jo vieta bendroje marketingo sistemoje sudaro tik vieną rėmimo komplekso elementą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis60.33 KB
Autoriusdovile
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDanutė Remeikienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Asmeninio pardavimo privalumai imoneje Oriflame [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Danutė Remeikienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą