Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Konkurencinio marketingo sprendimai: logistikos įmonė UAB "Bleiras"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Konkurencinio marketingo sprendimai: logistikos įmonė UAB "Bleiras"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Įmonės ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos apibūdinimas. Rinkos patrauklumas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo nustatymas. Prioritetinių konkurentų nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo įvertinimas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas: Marketingo strategija yra viena iš svarbiausių verslo strategijų. Marketingas - tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų (V.Pranulis, S.Urbonavičius, A.Pajuodis, R.Virvilaitė).
Labai svarbu pasirinkti tinkamą strategiją.Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas.
Kuriant marketingo strategiją, yra labai svarbu įvertinti pagrindines jos sėkmę lemiančias prielaidas. Viena iš svarbesnių yra marketingo planų ir užsibrėžtų tikslų realumas ir pasiekiamumas.
Tyrimo objektas: UAB "Bleiras" logistikos įmonės analizė ir konkuravimo strategijos parengimas ir apibūdinimas.
Tyrimo tikslai: Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB "Bleiras" veiklą, išnagrinėti transportuojamų naujų ir naudotų automobilių realizavimo galimybes tarptautinėje rinkoje bei eikiamų logistikos paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes. Taip pat siekiama išanalizuoti UAB "Bleiras" konkurentų stiprybes bei silpnybes, parengti konkuravimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibūdinti analizuojamos įmonės konkurencinį pranašumą ir jos veiklą.
2. Išanalizuoti rinkos, kurioje veikia UAB :Bleiras" pobūdį, galimybes, ir kylančias grėsmes.
3. Nustatyti kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumą.
4. Parengti konkuravimo strategiją ir numatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-14
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis43.54 KB
Autoriussamaneika
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. J. Stravinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konkurencinio marketingo sprendimai logistikos imone UAB Bleiras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. dr. J. Stravinskienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą