Šperos.lt > Rinkodara > Specifiniai asmeninio pardavimo užsienio rinkose bruožai

Specifiniai asmeninio pardavimo užsienio rinkose bruožai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pardavimo agentų, įmonei veikiant užsienio rinkose, tipai. Derybų proceso etapai. Tarpkultūrinio bendravimo skirtumų įtaka deryboms. Orientacija į dalykinius reikalus ir orientacija į tarpusavio santykius. Formalios ir neformalios kultūros. Monochroniškos ir polichroniškos kultūros. Ekspresyvios ir santūrios kultūros. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 28.23 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą