Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis: AB "Lietuvos draudimas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis: AB "Lietuvos draudimas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960
Aprašymas

Santrauka. Summary. Terminų žodynėlis. Baigiamojo darbo užduotis. Įvadas. Veiklos sritys. Paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis teoriniai aspektai. Konkurencijos ir konkurencingumo samprata. Konkurentų analizė ir jos svarba. Konkurentų analizės etapai. Konkurencinių pranašumų įtaka siekiant įmonės paslaugų konkurencingumo. Įmonės marketingo veiklos konkurencingumas. Paslaugų konkurencingumo stiprinimas. Paslaugų marketingo priemonės, didinančios konkurencingumą. Paslaugų marketingo priemonių kompleksas. Kaina. Komunikacijos planavimas. AB "Lietuvos draudimas" paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis. AB "Lietuvos draudimas" charakteristika. Rinkos dalys pagal pasirašytas draudimo įmokas. AB "Lietuvos draudimas" naudojamų marketingo priemonių tyrimo metodika. AB "Lietuvos draudimas" konkurencingumo vertinimas. AB "Lietuvos draudimas" SSGG analizė. AB "Lietuvos draudimas" SSGG analizė. AB "Lietuvos draudimas" konkurentų analizė. Labiausiai tiesiogiai konkuruojančios ir mažiau tiesiogiai konkuruojančios įmonės individualių vartotojų segmente. Draudimo paslaugų pagrindinių konkurentų lyginamoji analizė. AB "Lietuvos draudimas" makro ir mikro aplinkos analizė. Pagrindinės draudimo kompanijos Tauragėje. Vartotojų apklausos analizė. AB "Lietuvos draudimo" kompanijos pasirinkimą lemiantys kriterijai. Draudimo paslaugos. Draudimo poliso įsigijimas. AB "Lietuvos draudimas" apsidraudimo priežastys. AB "Lietuvos draudimas" darbuotojų aptarnavimo kokybės vertinimas. Kontaktinio personalo vertinimas pagal darbuotojų kokybės vertinimo kriterijus. AB "Lietuvos draudimas" kainų vertinimas. Rėmimo priemonių vertinimas. Interjero ir eksterjero vertinimas. Fizinės aplinkos vertinimas. Respondentų amžius. Respondentų pajamos. AB "Lietuvos draudimas" paslaugų konkurencingumo didinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Vienas svarbiausių kiekvienos organizacijos tikslų konkurencinėje kovoje – išvystyti konkurencinius pranašumus.
Paslaugų kiekis nuolat didėja, dauguma įmonių, siekdamos išlaikyti spartų asortimento atnaujinimo tempą ir pralenkti konkurentus, naujas paslaugas įveda vis agresyviau, pasitelkusios įvairių reklamos formų, aktyvią kainų politiką. Tačiau dauguma vartotojų tampa vis reiklesni paslaugų kokybei ir kitiems marketingo dalykams. Yra pastebima, kad atsiranda vis naujų savitų vartotojų grupių, kurioms reikia teikti išskirtines paslaugas, tenkinančias jų poreikius.
Marketingo priemonių naudojimas yra būtinas kiekvienai verslo įmonei, norint sėkmingai realizuoti savo, kaip pilnavertės rinkos dalyvės, tikslus ir ambicijas. Būtent efektyvios marketingo priemonės didina paslaugų konkurencingumą ir daro didžiausią poveikį vartotojams.
Darbo tema – AB "Lietuvos draudimas" paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis.
Temos aktualumas – paslaugų konkurencingumo didinimas AB "Lietuvos draudimas" yra aktuali tema, nes didėjanti konkurencija ir augantys vartotojų poreikiai keičia pardavimų apimtis. Tai įmonei sudaro kliūčių realizuojant gaminius, šiuo atveju, paslaugas. Todėl labai svarbu numatyti konkurencingumo didinimo būdus, kurie padės įmonei išlikti konkurencingai.
Temos naujumas – marketingo priemonių naudojimas AB "Lietuvos draudimas" nebuvo analizuojamas, todėl šis darbas turi praktinį pritaikymą realioje bendrovės veikloje. Darbas yra naujas tuo, kad jame atliekamas AB "Lietuvos draudimas" naudojamų marketingo priemonių vertinimas, taip pat analizuojamas paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis.
Darbo objektas – marketingo priemonių naudojimas AB "Lietuvos draudimas" veikloje.
Darbo problema – kokios AB "Lietuvos draudimas" veikloje taikomos paslaugų marketingo priemonės, leis išsilaikyti konkurencingai rinkoje.
Darbo tikslas: atskleisti, kokių marketingo priemonių pagalba AB "Lietuvos draudimas" padidintų paslaugų konkurencingumą rinkoje.
Darbo uždaviniai:
Atlikti paslaugų konkurencingumo didinimą marketingo priemonėmis teorinę analizę;
Išanalizuoti AB "Lietuvos draudimas" naudojamas marketingo priemones;
Pateikti marketingo priemonių kompleksą, kurios padidintų AB "Lietuvos draudimas" konkurencingumą rinkoje.

Darbo metodai:
Mokslinės literatūros (užsienio ir lietuvių kalba) analizė, mokslinės periodikos bei internetinių puslapių nagrinėjamų klausimų analizė;
Antrinių informacijos šaltinių analizė;
Anketinės apklausos rezultatų analizė;
Konkurentų analizė.
Baigiamajame darbe ir jo pristatyme pademonstruotos profesinės kompetencijos, kurios pateikiamos lentelėje.


Šiuolaikinėje rinkos ekonomikos sistemoje tik įėjimas į rinką su konkurencinga paslauga suteikia įmonei galimybę išgyventi rinkos sąlygomis. Įmonės teikdamos nekonkurencingas paslaugas yra pasmerktos žlugimui. Dažniausiai tų pačių vartotojų poreikiais rūpinasi bei siekia juos patenkinti kelios įmonės. Taigi tarp įmonių (gamintojų, prekybininkų, paslaugų teikėjų) dėl vartotojo vyksta nuolatinės varžybos – konkurencija.
Konkurencijos sąvoka, jos sąlygos, veikimo mechanizmas ir pasekmės praktiškai didesniu ar mažesniu mastu plečiasi vos ne kiekvienoje ekonominio turinio publikacijoje, naudojami valstybių ir partijų programose, ekonominio pobūdžio įstatymuose, kasdieninėje įmonių ir žmonių veikloje. Konkurencija skatina verslo pažangą ir yra naudinga visuomenei bei atskiram vartotojui. Tačiau jos teigiami bruožai pasireiškia tik tada, kai rinkoje sudaromos sąlygos konkurentams sąžiningai varžytis.
Porter M. E. savo knygoje The Competitive Advantage of Nation pastebi, kad laisvos ekonomikos priešininkai teigia, kad konkurencija yra plėšrūniško pobūdžio tačiau kita vertus, ją riboja vartotojai – jie renkasi vienokią ar kitokią jiems geriausią produkciją pagal savo pasirinktus kriterijus – patogumą, kokybiškumą, kainą, saugumą. Todėl paslaugų teikėjai atitinkantys vartotojų reikalavimus, neturėtų per daug jaudintis, nes konkurencija tėra kova dėl potencialaus vartotojo, kuris rinksis tai, kas jam paranku ir priimtina. Visgi šiandien susiduriama su kitokiu požiūriu į konkurenciją, kai ji traktuojama kaip kova su konkurentais, o ne kova dėl kliento. Taip pat klaidinga informaciją tapatinti su reiškiniu, kai dėl vartotojo varžosi kelios analogišką paslaugą teikiančios įmonės. Juk prekė ar paslauga konkuruoja su visomis kitomis įvairiausio pobūdžio prekėmis bei paslaugomis. Kitaip tariant, konkurencija reiškia ne tai, kad panašią prekę ar paslaugą parduoda keletas pardavėjų, o tai kad kiekvienas norintis gali laisvai pasiūlyti pirkėjui savo prekę ar paslaugą. [16].
Peržvelgus pagrindinius ekonomikos vadovėlius matyti, kad konkurencijos terminas traktuojamas gana nevienodai.
Klasikinė politinė ekonomija konkurencijos reiškinį siejo su garbinga be išankstinio slapto susitarimo kova tarp pardavėjų (arba pirkėjų) dėl palankesnių paslaugų teikimo sąlygų. Neklasikinėje ekonomikos teorijoje, atsiradus naudingumo teorijai, besiremiančiai vartotojo elgsenos modeliu bei ribų teorija, susiformavo naujas konkurencijos sąvokos traktavimas – ji jau siejama su rinkos subjektų varžybomis dėl paslaugų teikimo geresnių sąlygų, o su kova dėl ribotų ekonominių gėrybių pasisavinimo kriterijaus [9, p.159]. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-23
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis48 puslapiai 
Literatūros šaltiniai23 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis173.33 KB
Autoriusvilma
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. J. Čelnienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTauragės skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones paslaugu konkurencingumo didinimas marketingo priemonemis Lietuvos draudimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 48 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 3 Klasė/kursas
  • asist. J. Čelnienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą