Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Piktnaudžiavimas seksualumu komunikacijoje ir tendencijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Piktnaudžiavimas seksualumu komunikacijoje ir tendencijos

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Reklamos sąvoka, funkcijos, tikslai, įtaka visuomenei. Reklamos sąvoka ir samprata. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslas. Reklamos vartotojas. Reklamos poveikis visuomenei. Seksualumas reklamoje. Seksualumo išraiškos. Įvaizdžio sąvoka. Stereotipai. Moters įvaizdis reklamoje. Išvados. Summary.

Ištrauka

Šiuo metu reklama, kaip komunikacijos forma, yra neatsiejama kiekvieno mūsų gyvenimo dalis. Be jos visa aptarnavimo sfera bei daugelis ekonominių sričių prarastų egzistavimo prasmę. Visuomenė lengvai paniro į vartotojišką pasaulį ir mėgaujasi jo teikiamomis paslaugomis.
Reklama verslo šaka tapo tada, kai atsirado galimybė iš jos paslaugų pragyventi šia veikla užsiimantiems žmonėms. Tai yra labiausiai matoma veikla susijusi su verslu ir neabejotinai daro didžiausią įtaką ne tik žmonėms, verslui, bet ir visos valstybės ūkiui.
Miestuose, kuriuose gyvename, kasdien regime šimtus reklaminių vaizdinių. Su jokio kito pobūdžio komunikacija taip dažnai susidurti mums netenka. Reklama mus veikia čia ir dabar, persekioja kiekviename žingsnyje, vienaip ar kitaip verčia vartoti. Į reklamą vartotojai reaguoja esamuoju laiku, nesvarbu kad anonsuojama ateitis. Dažniausiai mes judame pro kokį nors vaizdinį ir iškart esame situacijos kontrolieriai – galime nusigręžti, išjungti garsą, ar išsivirti puodelį kavos.
Reklama yra žavesį kuriantis procesas. Reklama parodo, ko kiekvienam iš mūsų reikia ir įtikina, kad reklamose vaizduojamiems subjektams tiesiog privaloma pavydėti. Ji mus veikia pasinaudodama natūraliu malonumo poreikiu, tai yra simbolių žaismas. Reklamos gamintojai visada apeliuoja į potencialų vartotoją, tam, kad gautų garantuotą pelną. Vaizdiniai pateikiami taip, kad vartotojai nedvejodami pasinertų į "Pirkti - vartoti" pasaulį ir netgi patys sau savęs vartojančio vieną ar kitą produktą pavydėtų. Tai leidžia daryti išvadą, kad reklamos paskirtis – suteikti laimę, būtent tokią, kokią suvokiame žvelgdami iš šalies į reklamuojamą prekę ar paslaugą.
Reklama vis labiau naudojasi seksualumu, tiek siūlydama prekę, tiek paslaugą. Šio pobūdžio seksualumas nėra laisvas, tai simbolis kažko didesnio už save patį: tai simbolis geresnio gyvenimo, kuriame galima nupirkti viską. Gebėti pirkti tolygu būti seksualiam.
Šiuo darbu norėčiau apžvelgti reklamas, kuriose naudojamas seksualumas, kaip pagrindinis vartotoją įtakojantis veiksnys. Pradžioje aptarsiu reklamos proceso esmę ir apibrėšiu pagrindinius veiksnius. Praktinėje dalyje pateiksiu realius pavyzdžius ir jų įtaką vartotojams. Darbo tikslas – įrodyti, kad komunikacijoje yra leidžiama viskas, piktnaudžiavimas nustoja egzistuoti tada, kai sugebi įrodyti, kad tai yra optimaliausias būdas pasiekti tikslą – vartotojo pasąmonę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis2.76 MB
AutoriusAurelija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Norkevicius
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Piktnaudziavimas seksualumu komunikacijoje ir tendencijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A. Norkevicius
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą