Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (55)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (55)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120
Aprašymas

Marketingo samprata. Kas yra marketingas? Mainai ir sandoriai. Marketingo principai. Marketingo tikslas, funkcijos ir strategija. Marketingo vadybos koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo kompleksas ir jo aplinka. Marketingo komplekso samprata. Marketingo komplekso aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Informacijos samprata. Marketingo tyrimų samprata. Marketingo tyrimų rūšys. Marketingo tyrimų metodai. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo informacijos sistema. Rinka. Rinkos ir jų segmentavimas. Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos pasirinkimas. Vartotojo elgsena. Vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai. Vartojimo ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas. Prekė. Prekės samprata. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo stadijose naudojamos marketingo strategijos. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimo samprata. Prekės identifikavimo strategijos. Prekės įpakavimas. Kaina. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų strategijos. Paskirstymas. Paskirstymo esmė. Paskirstymo kanalai. Marketingo logistika. Prekyba. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninės prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Rėmimas. Komunikacinis procesas marketinge. Rėmimo strategijos. Asmeninio pardavimo reikšmė ir turinys. Asmeninio pardavimo uždaviniai ir procesas. Pardavimo skatinimas (rėmimas). Populiarinimas. Reklamos vieta marketinge. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos strategija. Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos organizavimas. Marketingo strateginis planavimas ir valdymas. Marketingo planavimo svarba. Strateginis planavimas. Marketingo planas. Marketingo padalinys įmonėje. Kontrolės tikslai ir turinys. Paslaugų marketingas. Paslaugų esme, savybės ir klasifikacija. Paslaugų savybės. Paslaugų klasifikacija. Paslaugų marketingo kompleksas. Paslaugų ir prekių marketingo skirtumai. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekės lydinčios paslaugas. Tarptautinis marketingas. Tarptautinio marketingo turinys ir reikšmė. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Užsienio rinkų užvaldymas. Tarptautinio marketingo etapai. Papročiai ir etika tarptautiniame marketinge. Tarptautinio marketingo tyrimai. Kainų nustatymas tarptautiniame marketinge.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-27
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis116 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis249.71 KB
AutoriusJoja
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą