Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos paslaugų marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos paslaugų marketingas

  
 
 
12345678
Aprašymas

Reklamos agentūra. Viešųjų ryšių agentūros veikla. Tiesioginė rinkodara. Integruota rinkodaros komunikacija. Marketingo kompleksas. Rėmimo kompleksas. Paslaugų kainodaros strategijos/kryptys. Verslo rinka. Pirkimo tipai. Verslas verslui. Vidinės reklamos agentūros. Didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Reklamos agentūrų vykdomos funkcijos. Klientų pritraukimo būdai. Vartotojo pasitenkinimas. Kokybės gerinimo programos. Ryšių rinkodara. Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (CRM). Lojalaus kliento pritraukimo kaštai. Vartotojų lojalumo lygiai. Blogas pelnas. Klientų lojalumo palaikymo strategijos. Vidiniai veiksniai. Bendrasis pelnas. Naujų produktų kainodaros strategijos. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Kainos koregavimo strategijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-25
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis358.95 KB
AutoriusEimante
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word RPM [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 7 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą