Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Viešbučio įvaizdis visuomenėje: Villa Mangiacane Florencijoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Viešbučio įvaizdis visuomenėje: Villa Mangiacane Florencijoje

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Viešbučio įvaizdis visuomenėje. Viešbučio vidinis įvaizdis. Viešbučio darbuotojai. Viešbučio savininko įvaizdis.

Ištrauka

Įvaizdis, kaip mes visi tikriausiai žinome, yra pats svarbiausias dalykas, ir nesvarbu kieno jis bebūtų : prekės, paslaugos, žmogaus, įmonės, organizacijos, ar šiuo mano atveju, viešbučio. Juk kiekvienas iš to susidarome atitinkamą nuomonę apie prekę, paslaugą, įmonę ir pan.
Prieš kuriant bet kokį įvaizdį , manau visų pirma kiekvienas turėtų "įsikalti sau į galvą" : "Niekada nebūna antro karto pirmam įspūdžiui sudaryti!". Juk tai, ką mes pateikiame klientui - jis priima ir "suvirškina" arba tiesiog "net neparagavęs spjauna lauk". Taigi, yra labai svarbu, kad įvaizdis būtų, ir, be abejo, būtų geras! Tačiau tai nėra lengvas darbas ir ne kiekvienam asmeniui, įmonei, organizacijai ar viešbučiui tai pavyksta atlikti gerai! Pasak mūsų viešbučio savininko, didžiausia ir dažniausiai daroma daugumos klaida yra ta, kad bando padaryti pirmą pribloškiamą įspūdį klientui, kartais net persistengdami, ir viskas...Po to šneka "va , ar pamenat kaip tada buvo, kaip mes sušvytėjome!"........ir pan. Bet juk neužtenka viena sykį sušvytėti, o po to sedėti rankas sudėjus ir galvoti : "va, pasirodžiau nuostabiai, dabar visi apie mane galvos tik gerai, galiu būti ramus!..."Teigiamas įvaizdis bet kokios įmonės, organizacijos ar asmens nėra atsitiktinis. Anaiptol, jis yra sukuriamas, pasiekiamas ir valdomas! Taigi, į kiekvieno vadovo darbotvarkę turėtų būti įtrauktas vienas iš svarbiausių strateginės vadybos ir rinkodaros tikslų - įmonės įvaizdžio kūrimas!
"Įvaizdžio kūrimas - didžiulė investicija, tačiau ji atsiperka, nes skatina prekybos našumą, vadinasi ir pelną. Svarbiausia - įsipareigojimų vykdymas"...- tai yra viešbučio, kuriame aš dirbu savininko Glynn'o žodžiai.
Aišku, kad kiekvienoje įmonėje ar organizacijoje - savos taisyklės, nuostatos, reklama, darbo planai, strategijos, sukuriančios atitinkamą įvaizdį , nuo kurio priklauso įmonės įtaka, autoritetas, pagarba klientų! Jei tai pavyksta pasiekti, keliaujant klaidžiais rinkos konkurencijos keliais, įmonė patenka į sąrašą tų, apie kurias pagarbiai sakoma - prestižinė...Kas tai? Mada, būtinybė, būdas išlikti?...
Pagal statistiką, 90% vartotojų produkto pasirinkimą lemia įmonės įvaizdis - tai, kaip ji save pateikia rinkoje ir kokį įspūdį sudaro visuomenėje.
Vienas iš informacijos apie save ir vertybių skleidimo būdu - parama. Turbūt kiekvienam iš mūsų yra tekę girdėti apie įmones : vienos remia sportą, kitos aplinkosaugos projektus, trečios įvairias organizacijas. Tačiau ar mes paklausiame savęs "kas tai"? Naudos siekimas, reklama, įvaizdžio kūrimas, noras padėti, mada?...
"Meluočiau, jei sakyčiau, kad mano vadovaujama įmonė teikia paramą skatinama vien kilnių tikslų. Parama atsiperka netiesiogiai - lengviau įgyvendinami projektai, išgarsėjama, suformuojamas palankesnis požiūris į įmonę" - taip atvirauja vienos firmos direktorius. Pasak mūsų viešbučio vadovo, vien tik paramą teikiančios įmonės negali visada sudaryti tik teigiamą įvaizdį. Juk ne paslaptis kiekvienam, kad parama yra susijusi su mokesčių lengvata, o kur sukasi pinigai, ten negali viskas būti "švaru"...
Mūsų viešbučio savininkas yra įsitikinęs, kad neužtenka įmonės, organizacijos ar viešbučio vadovui vien tik pranešti visuomenei, kad ten ir ten yra toks ir toks viešbutis ar įmonė - juk daug kas gali net nesureguoti į toki pranešimą. Svarbu labai yra kaip pranešame : kokiais būdais pristatome savo veiklą, prekės ženklą, aptarnavimo lygį ir pan.
"Mangiacane" pavadinimas kilęs iš Lotyniško "Magnum Cane", reiškiantį "didingas, kilnus, stiprus šuo". Manau, jog vien pats pavadinimas pasako apie viešbutį! Be to, prie pat vartų yra ir šio viešbučio simbolis - didžiulio, kilmingo šuns skulptūra ant galingos kolonos!
Taigi, viešbučio "Villa Mangiacane" įvaizdis...koks jis? na manau, ir šiaip neteko girdėti nei vienos blogos klientų nuomonės, kad įvaizdį viešbutis sukūręs nuostabų! Iš to vien galima spręsti apie jo tinklapį internete! Neteko, bent jau man, matyti jokio net panašaus tinklapio Lietuvos viešbučių...Šiame tinklapyje kiekvienas klientas gali gauti visą labai smulkią informaciją apie viešbutį : ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-02-28
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.26 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLaurinčiukienė
Švietimo institucijaVilniaus verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesbucio ivaizdis visuomeneje Villa Mangiacane Florencijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus verslo kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Laurinčiukienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą