Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (56)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (56)

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Vartotojų elgsena. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojo pasirinkimas. Mažėjančio ribinio naudingumo dėsnis. Mažėjančio ribinio naudingumo samprata. Elastingumas. Grafinė elastingumo išraiška. Paklausos elastingumą kainai lemiantys veiksniai. Pirkėjų jautrumas kainoms ir jo valdymas. Pirkėjų jautrumas kainoms. Prekių pakaitalai. Nuolaidos, jų rūšys. Nuolaidos kaip kainos politikos priemonė. Išvados. Priedai (2).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-02
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis202.54 KB
Autoriusjūratė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą