Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodara: grožio salonas "Alioksa"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodara: grožio salonas "Alioksa"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Praktinis darbas Nr. Rinkodaros komplekso elementai. Įmonės veikloje naudojama orientacija. Praktinis darbas Nr. 2.1. Įmonės mikroaplinkos elementai ir jų įtaka. Konkurencija. Marketingo tarpininkai. Klientai. Kontaktinės auditorijos. Praktinis darbas Nr. 2.2. Makroaplinkos elementų įtaka įmonės veiklai. Praktinis darbas Nr. 3. Grožio salono potencialių klientų norai ir pageidavimai. Išvados. Praktinis darbas Nr. 4. Rinkos segmentavimas. Praktinis darbas Nr. 5. Vartotojo elgesio faktoriai, turintys įtaką paslaugų (kirpimo, plaukų dažymo, manikiūro bei pedikiūro) pirkimui. Praktinis darbas Nr. 6.1. Paslaugų: kirpimas, plaukų dažymas, manikiūras bei pedikiūras – politika. Paslaugų charakteristikos apibūdinimas kiekviename paslaugos lygmenyje. Praktinis darbas Nr. 6.2. Identifikavimo politika. Praktinis darbas Nr. 7. Paslaugų kainų nustatymo politika. Praktinis darbas Nr. 8. Paslaugų pateikimo politika. Praktinis darbas Nr. 9. Paslaugų rėmimo politika. Praktinis darbas Nr. 10. Išvados. Priedai (6).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-03
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis608.83 KB
AutoriusOksana
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojaslekt.L. Steiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Grozio salonas ALIOKSA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 31 puslapis 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • lekt.L. Steiblienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą