Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Interneto paslaugų pasirinkimo tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Interneto paslaugų pasirinkimo tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Įžanga. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Paslauga. Paslaugos grupė. Paslaugų klasifikavimas bei klasifikavimo kriterijai. Kainodaros sprendimai. Vartotojų tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Rinkos tyrimas. Rinkos paslaugos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurencinis aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Internetas – tarptautinis kompiuterių tinklas, jungiantis keliasdešimt tūkstančių kompiuterių tinklų visame pasaulyje. Ko gero šiomis dienomis jau nėra žmogaus, kuris nėra naudojęsis internetu, ar bent jau apie jį ką nors girdėjęs. Internetas plačiai paplitęs visame pasaulyje ir naudojamas ne tik kaip darbo ar susisiekimo priemonė, bet ir informacijos paieškai, pramogoms.
Internetas ko gero pati didžiausia informacijos saugykla, kurioje gausu ne tik tekstinės, bet ir vaizdinės, grafinės bei garsinės informacijos. Informacijos gausa labiausiai ir žavi interneto vartotojus, kurie gali rasti sau naudingų žinių bet kokia tema, pradedant evoliucija ir mikropasauliu, baigiant karo pramone ir kosmoso tyrimais. Tačiau be informacijos internete gausu kitų paslaugų. Pavyzdžiui, elektroninis paštas, leidžiantis išsiųsti laišką į kitą pasaulio kraštą per kelias sekundes, ar IRC leidžiantis bendrauti su žmonėmis , esančiais už kelių tūkstančių kilometrų, realiu laiku, ar konferencijos internete – UseNet, taip pat labai populiarūs FTP serveriai, kuriuose gausu naujausių filmų ar muzikos kūrinių.
Plečiantis interneto vartotojų skaičiui atsiranda vis daugiau naujovių, kuriomis siekiama plėsti interneto paslaugas bei kurti tokias sąlygas, kad internetu būtų galima naudotis bet kur ir bet kuriuo metu.
Temos problema: ar naujovės daro didelę įtaką žmonių pasirinkimui?
Darbo tikslas: tyrimo pagalba išsiaiškinti kokias dažniausiai interneto paslaugas renkasi vartotojas ir kaip naujovės įtakoja jo pasirinkimą.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriškai išnagrinėti interneto paslaugas.
2. Empiriškai ištirti interneto teikiamų paslaugų pasirinkimą.
Darbo metodas: anketinė apklausa. Jos metu vartotojai gali išsakyti savo nuomonę apie interneto paslaugų pasirinkimą ir naujovių daromą įtaką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis76.5 KB
AutoriusSiga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasO. Junevičienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Interneto paslaugu pasirinkimo tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • O. Junevičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą