Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos poveikio vaikams pasekmės
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos poveikio vaikams pasekmės

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Reklamos poveikis ir kūrimas vaikams. Reklamos poveikis žmonėms. Reklamos įtaka pagal vaikų amžių. Reklaminio pranešimo vaikams kūrimas. Vaikams skirtos reklamos kontroliavimas. Reklamos poveikio vaikams pasekmių tyrimas. Vaikų patiklumu piktnaudžiaujanti reklama. Užsienio šalių požiūris į vaikams skirtas reklamas. Išvados ir siūlymai. Sommaire.

Ištrauka

Mano kursinio darbo pasirinkta tema yra "Reklamos poveikio vaikams pasėkmės". Manau, jog ši tema labai aktuali šiuo metu, nes reklamos srautas rinkoje didėja ir atrandama vis daugiau naujų prekių ar paslaugų reklaminimo būdų, kurie lengviau pasiekia vartotojus. O tai gali sukelti vis didesnę grėsmę vaikams dėl neteisingai kuriamos reklamos.
Darbo problema. Reklamos gamintojai kurdami reklamą ne visada atsižvelgia, jog reklama gali neigiamai veikti vaikų psichologiją, ne visada laikosi reklamos įstatymų, etinių nuostatų. Siekia kuo labiau išsiskirti rinkoje neatsižvelgdami į pasėkmes.
Darbo tikslas. Pateikti reklamos poveikį žmonėms ir parodyti, kokios yra neigiamos reklamos pasekmės vaikams.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti kaip reklama veikia žmogų.
• Sužinoti kaip reklama veikia vaikus pagal amžių, kaip keičiasi jų požiūris.
• Aprašyti kaip turėtų būti teisingai kuriama reklama skirta vaikams.
• Pavaizduoti kiek reklamos televizijoje yra skirta vaikams nauojantis Lietuvos vartotojų instituto atlikto tyrimo rezultatais.
• Apžvelgti kaip bet kokia reklama, t. y. ir suaugusiems ir vaikams skirta, gali paveikti mažuosius vartotojus ir kokios gali būti pasėkmės.
• Pateikti konkrečių pavyzdžių netinkamos vaikams skirtos reklamos.
• Trumpai apžvelgti užsienio šalių požiūrį į reklamą skirtą vaikams.

Tyrimo objektas. Reklamos poveikio pasėkmės vaikams. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis115.36 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAndrius Norkevičius
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos poveikio vaikams pasekmes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Andrius Norkevičius
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą