Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros analizė: UAB "Sarma"

Įmonės rinkodaros analizė: UAB "Sarma"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo strategijų formavimo politika. Makroaplinkos elementų svarba parenkant marketingo strategijas. UAB "Sarma" veiklos apžvalga. UAB "Sarma" konkurencijos analizė. UAB "Sarma" tiekėjai ir jų analizė. UAB "Sarma" vartotojai ir jų analizė. UAB "Sarma" marketingo komplekso politika. Asortimento politika. Kainų politika. Paskirstymo politika. Rėmimo kompleksas ir jo politika. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

30 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus verslo teisės akademija

Failo tipas:

Microsoft Word 76.56 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą