Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (58)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingas (58)

  
 
 
12345678
Aprašymas

Marketingo orientacijos. Poreikis. Paklausa. Sandoris. Marketingo principai. Marketingo tikslai. Marketingo funkcijos. Marketingo vadybos koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Makroaplinka. Pirkėjai. Duomenys. Informacija. Marketingo tyrimai. Marketingo tyrimų poveikis. Marketingo tyrimų nauda. Tyrimų tikslas. Informacijos rinkimo metodai. Stebėjimo sąlygos. Marketingo tyrimų procesas. Marketingo informacijos sistema. Rinka. Rinkos tipai. Rinkos parametrai. Rinkos segmentavimas. Rinkos agregavimas. Rinkos segmentavimo reikalavimai. Segmentavimo variantai. Marketingo strategijos pagal tikslinės grupės parinkimą. Elgsena. Vartotojų elgsena. Išoriniai elgsenos veiksniai. Vidiniai elgsenos veiksniai. Pirkimo procesas. Prekė. Prekės lygmenys. Prekių asortimentas. Prekių linija. Verslo plėtros būdai. Asortimentas formuojamas. Prekių kvalifikavimas. Vartojamieji produktai. Gamybinės prekės. Prekės gyvavimo ciklas pagal pirkėjus. Prekės gyvavimo ciklas. Įvedimo stadija. Greito nugriebimo strategija. Lėto nugriebimo strategija. Greito įsiskverbimo strategija. Lėto įsiskverbimo strategija. Augimo stadija. Brandos stadija. Prekės modifikavimas. Marketingo priemonių modifikavimas. Prekės naujumo kriterijai. Modifikavimo charakteristikos. Prekės naujumo aspektai. Nesėkmių priežastys. Prekės kūrimo etapai. Identifikavimas. Prekės ženklas. Prekės vardas. Logotipas. Identifikavimo strategija. Prekės simbolis. Pakuotė. Kainodaros klaidos. Papildomi veiksniai. Nuolaidos. Kaina. Kainų politikos priemonės. Kainos nustatymo metodai. Kainodaros tikslai. Konkurencijos situacijos rinkoje. Kainų strategijos. Paskirstymo tinklo kanalų funkcijos. Institucijos, vykdančios pasiskirstymo funkcijas. Naujas pasiskirstymo kanalas. Paskirstymo būdas. Logistikos posistemiai. Logistikos svarba. Integruotosios logistikos vadyba. Mažmenininkų junginiai. Parduotuves įrengimas. Teikiamos paslaugos. Didmenines įmonės. Rėmimas. Rėmimo tikslai. Komunikacijos funkcijos. Rėmimo strategijos. Asmeninis pardavimas. Agentų funkcijos. Atlyginimas. Asmeninio pardavimo privalumai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Pagrindiniai veiksmingo pardavimo etapai. Pardavimo skatinimas. Pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimas. Vartotojų skatinimo tikslai. Prekybos skatinimo tikslai. Pardavimų skatinimo tikslai. Pardavimų skatinimo sprendimai. Reklamos funkcijos. Reklama. Reklamos tikslai. Reklamos pobūdžiai. Reklamos trūkumai. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos strategija. Reklamos tikslas. Reklamos planavimo strategija. Strategijų modifikacijos. Reklamos kampanijos tikslai. Veiksniai. Reklamos priemonių planas. Universalios reklamos agentūros. Agentūrų privalumai. Reklamos principai. Planai. Analizė. Marketingo strategijos struktūra. Marketingo plano turinys. Intensyvus marketingas. Pasyvus marketingas. Marketingo kryptingumas. Marketingo padalinio funkcijos. Marketingo padalinys. Paslauga. Paslaugų savybės. Paslaugų grupės. Paslaugų marketingo kompleksas. Bendrieji paslaugų ir prekių skirtumai. Suformuluotos paslaugos strategijos. Darbo našumo didinimas. Paslaugos, lydinčios prekę.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-09
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.99 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasZigutienė
Švietimo institucijaVilniaus verslo kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas skirtas tenkinti vartotoju poreikius [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus verslo kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Zigutienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą