Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo aplinka ir konkurencija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo aplinka ir konkurencija

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – ištirti viešbučio "X" paslaugų situaciją rinkoje, vystymosi tendencijas ir veiksnius įtakojančius įmonės veiklą. Makroaplinkos darančios įtaką "X" įmonės veiklai. Politinė – teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Gamtinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. "X" įmonės veiklos apibūdinimas. Kainodara. Klientų analizė. Konkurencijos vertinimas. Viešbučio tinklo "X" swot (ssgg) analizė. Marketingo strateginiai sprendimai viešbučių tinkle "X". Strateginis planavimas. Taktinis planavimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-13
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis20.8 KB
AutoriusRaimonda
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasE. Gotautienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo aplinka [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • E. Gotautienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą