Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo komplekso vertinimas: krovinių pervežimas UAB "Sinėjas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo komplekso vertinimas: krovinių pervežimas UAB "Sinėjas"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

UAB "Sinėjas" tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų marketingo komplekso vertinimas. Paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodika. Paslaugų apžvalga. Paslaugų savybės. Paslaugų marketingo komplekso elementų vertinimo principai ir tyrimo metodai. UAB "Sinėjas" paslaugų marketingo komplekso analizė. Paslaugų klasifikacija. Pasiūlos analizė. Dalyviai: personalas ir vartotojai. Paslaugų teikimo procesas. Paslaugų fizinė aplinka. Paslaugų prieinamumo ir vietos veiksniai. Paslaugų kainų ir nuolaidų analizė. Komunikacijos priemonių analizė ir vertinimas. UAB "Sinėjas paslaugų marketingo komplekso tobulinimo metmenys. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinėje visuomenėje labai mažai žmogaus poreikių gali būti patenkinta be transporto paslaugų panaudojimo. Tai yra ekonominės veiklos dalis, kuri susijusi su žmonių didėjančių poreikių tenkinimu. Ekonominiu požiūriu transportas yra esminis ūkinės veiklos proceso elementas. Kuo sparčiau auga gamyba ir didėja transporto paslaugų paklausa, tuo daugiau atsiranda darbo vežėjams. Statistiniai duomenys liudija, kad per trejetą pastarųjų dešimtmečių krovinių gabenimo apimtys senbuvėse ES šalyse padidėjo apie tris kartus. Lyginant su kitomis transporto rūšimis, vis didesnį pagreitį įgauna krovinių apyvarta kelių transportu.
Šiame kursiniame darbe nagrinėjama UAB "Sinėjas," kuri teikia krovinių pervežimo tarptautiniais maršrutais bei krovinių pervežimų ekspedijavimo paslaugas. Ši įmonė pradėjo vykdyti savo veiklą 1992 m. Lietuvos mastais UAB "Sinėjas." priskiriama smulkiojo verslo segmentui. Įmonė teikia krovinių gabenimo paslaugas iš įvairiose Europos šalių rinkose.
Darbo tikslas: išanalizuoti UAB "Sinėjas" tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų marketingo kompleksą bei pateikti pasiūlymus jo gerinimui.
Tyrimo objektas: UAB "Sinėjas" vykdoma marketingo veikla.
Darbo uždaviniai:
1. Sudaryti paslaugų marketingo komplekso vertinimo metodiką.
2. Išanalizuoti UAB "Sinėjas" teikiamų paslaugų marketingo kompleksą, atlikti jo elemetų vertinimą.
3. Numatyti UAB "Sinėjas" teikiamų paslaugų marketingo komplekso atskirų elementų gerinimo metmenis.
Tyrimo metodai:
Antrinių duomenų analizė;
Stebėjimas;
Interviu.
Tyrimo rezultatai: Išanalizavus UAB "Sinėjas" tarptautinių krovinių gabenimo paslaugų marketingo kompleksą, atliktas jo elemetų panaudojimo vertinmas, remiantis SSGG analize nustatytos tobulintinos marketingo veiklos sritys ir pateikti įmonės marketingo veiklos gerinimo pasiūlymai dėl paslaugų pasiūlos išplėtimo, paslaugų atlikimo operatyvumo, komunikacijos su vartotojais gerinimo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-09
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis157.65 KB
AutoriusLiepa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo komplekso vertinimas kroviniu pervezimas UAB Sinejas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2015-10-29 IP: 84.32.137.188
    irenutele sako

    Labas vakaras. Taip geras darbas. Pasinaudojau rasant projektini darba.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą