Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (59)
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingas (59)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132
Aprašymas

Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Marketingas ir kitos verslo koncepcijos. Marketingo aplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Rinkos ir jų segmentavimas. Prekės turinys, elementai ir klasifikacija. Naujų prekių kūrimas ir prekės gyvavimo ciklas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Kainodaros pagrindai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Prekyba. Komunikacinis procesas marketinge. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Marketingo valdymas. Paslaugų marketingas. Tarptautinis marketingas. Aplinkos pažinimas – svarbiausias tarptautinio marketingo uždavinys. Veiklos užsienio rinkoje būdai. Tarptautinio marketingo etapai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-28
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis103.96 KB
AutoriusAliona
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasMaskeliūnas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingas2008 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 32 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Maskeliūnas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą