Mažmeninės prekybos įmonių marketingo sprendimaiĮvadas. Mažmeninės prekybos samprata. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Stacionarios prekybos įmonės. Kilnojamosios prekybos įmonės. Siunčiamosios prekybos įmonės. Mažmeninės prekybos objekto vietą lemiantys veiksniai. Mažmeninės prekybos įmonių rinkodaros sprendimai. Išvados. Išnašos. Mažmeninės prekybos rinkodara apima daugybę sprendimų ir veiksmų, susijusių su įmonės tipo, jos vietos, parduotuvės įrengimu, prekių ir paslaugų asorti¬mento sudarymu, kainų nustatymu, paskirstymu, rėmimo priemonių naudojimu. Šie sprendimai daro didelę įtaką visoms įmonėms, tačiau vienoms gali tikti, o kitoms ne. Individualūs vartotojai prekes įsigija per mažmeninę prekybą. Todėl mažmeninė prekyba - tai tiesioginis pirkėjų ryšys su rinkodara.
Darbo objektas: Mažmeninės prekybos įmonių rinkodaros sprendimai. Darbo tikslas: Atskleisti mažmeninės prekybos įmonių tipus ir joms būdingus rinkodaros sprendimus. Darbo uždaviniai: 1. Išsiaiškinti mažmeninės prekybos sampratą. 2. Aptarti mažmeninės prekybos imonių rūšis ir tipus. 3. Išryškinti mažmeninės prekybos įmonių išsidėstymą lemiančius veiksnius. 4. Pateikti mažmeninės prekybos įmonių rinkodaros sprendimus. Darbo metodai: 1. Mokslinės literatūros analizė. ... Failo pavadinimas | Mazmenines prekybos imoniu marketingo sprendimai [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 19 puslapių
 - Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
- Žostautienė
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |