4 užduotys. Pateikite ir išanalizuokite 3-4 autorių apibrėžimus "elektroninio marketingo" Pateikite savo apibrėžimą. Apibrėžimai: "Internetinis marketingas". "E-marketingo kompleksas". Palyginkite e-marketingo ir tradicinio marketingo kompleksų apibrėžimus, argumentuokite jų specifiką. Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie e-marketingo komplekso elementus. Kiekvieno autoriaus nuomonę pateikti schematiškai. Pateikti savo siūlomą e-marketingo komplekso schemą ir apibrėžti jo elementus. Pateikite ir išanalizuokite 2-3 autorių nuomonę apie e-marketingo ir internetinio marketingo priemones ir technologijas. Pasirinkite prekę arba paslaugą. Pateikite bent du jos substitutus Internete ir kiekvienu atveju išnagrinėti/palyginti naudojamas priemones arba technologijas. Pagal pasiūlytą e – marketingo kompleksą pasirinkite tris jo elementus ir sukurkite nuoseklų veiksmų planą vienai iš pateiktų situacijų. Veiksmų planas kaimo turizmui Lietuvoje. Internetinis puslapis ir saugumas. Visuomenė. Personalizacija (asmeniškumas) ir privatumas.
Taikant tradicinį marketingo kompleksą yra koordinuojamos keturios strategijos- produkto, kainodaros, rėmimo ir vietos tam, kad sėkmingai vystyti pardavimus.
Internetas šiais laikais sugebėjo pakeisti metodus, kelius, kuriuos verslininkas iki tol taikė savo pelningą veiklą vykdyti. Štai kodėl tradicinis marketingas pakito - atsirado ne tik nauja raidelė "e", bet ir visa formulė pasikeitė. Puikiai žinomos klasikinio marketingo komplekso sudėtinės dalys 4 P's (Product- produktas; Price – kaina; Promotion – rėmimas; Positioning – pozicionavimas). Skirtingi autoriai skirtingai braižo e-marketingo komplekso formulę, kuri interpretuojama šiek tiek skirtingai išskiriant sudedamąsias jų dalis. Pavyzdžiui, Kirthi Kalyanam su Shelby McIntyre (2002) teigia, kad tradicinio marketingo elementai yra esminiai ir taikant elektroninį marketingą, o likusiuosius (Personalization- asmeninis pritaikymas, Privacy - privatumas, Customer Service – vartotojų aptarnavimas, Security – saugumas) vadina "persidengiančiais", turinčiais bendrų bruožų ir panašumų.
Atsiradus internetui, kaip naujai galimybei verslininkui, prasiplėtė ir pats strategijų derinys. Taigi, diferencijuojant E-marketingo kompleksą nuo tradicinio Marketingo komplekso, svarbu paminėti 7 elementus, kuriuos išskiria Otilija Otlacon: Personalization , Privacy, Customer Service, Community, Site, Security, Sales Promotion, Minėta autorė juos susintetina į vieną formulę: 2P + 2C+ 3S.
Organizacijai, siekiančiai pritraukti naujus ir išlaikyti turimus klientus, būtini nauji keliai. Vienas jų - E-marketingo komplekso taikymas. Pastarasis kompleksas padeda įgyvendinti klasikinio marketingo elementų strategijas tinkle. ...